Branding, design και προωθητικές ενέργειες

Συγκεκριμένα, επιμελήθηκε από το όνομα και το λογότυπο, μέχρι το interior design και τις διαδραστικές εφαρμογές.To Αθηνέο είναι ένας νέος, πολυδιάστατος χώρος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, που συνδυάζει ένα πρωτοποριακό Mικροζυθοποιείο κι ένα πρότυπο Εxperience Center. Το όνομα «Αθηνέο» ενσωματώνει την κύρια φιλοσοφία του χώρου, δηλαδή τη διαρκή παραγωγή νέων ειδών μπίρας, αλλά και νέων ιδεών. Αντίστοιχα, το λογότυπο απεικονίζει συμβολικά την παραγωγή της νέας μπίρας σε ένα σπίτι, ανοιχτό για όλους τους φίλους της δημιουργικής ζυθοποιίας.

Η Νewton δημιούργησε επίσης συγκεκριμένα «σημεία γνωριμίας» με τον πολιτισμό της μπίρας: «4 Εlements Wall», ένα installation για τα 4 βασικά συστατικά της μπίρας, «Story of Beer», ένα motion design video για την ιστορία της μπίρας από τους αρχαίους Σουμέριους μέχρι σήμερα, «Βeer Master Quiz», ένα διαδραστικό τεστ ζυθογνωσίας σε οθόνη αφής, «Βeer Poetry», ένα παιχνίδι με μαγνητικές λέξεις για τη δημιουργία «ζυθο-ποιημάτων» και posts στα social media (#athineo). Τέλος, η Νewton σχεδίασε σειρά από προωθητικές ενέργειες στα επιλεγμένα αθηναϊκά bars, που προσφέρουν τις μπίρες του νέου μικροζυθοποιείου.