Το 2012 το μερίδιό της αλυσίδας αναμένεται να ξεπεράσει το 21%

Στην Ελλάδα, ο βελγικός όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει το 2013 περί τα 80 με 100 εκατ. ευρώ, όταν και το 2012 διατέθηκαν ανάλογα κεφάλαια. Η προσοχή της αλυσίδας παραμένει εστιασμένη στα δίκτυα πωλήσεων, όπου η χρονιά κλείνει φέτος με 266 καταστήματα εκ των οποίων τα 51 ιδρύθηκαν στη διετία 2011 – 2012. Το 2012 η εταιρεία εκτιμά ότι θα κλείσει με αύξηση τζίρου κατά 4 – 5%, το μερίδιό της θα ξεπεράσει το 21% και το καθαρό αποτέλεσμα θα είναι για μια ακόμη χρονιά θετικό, κοντά στα επίπεδα του 2011.

Η ανοδική πορεία της αλυσίδας σε μια αγορά που πλήττεται από την ύφεση και τη μειωμένη κατανάλωση, η οποία πλέον κινείται σε μέσα επίπεδα στο -5,8% σε όγκο και στο -6,2% σε αξία, της δίνει τη δυνατότητα να αυξάνει τη συμμετοχή της στο συνολικό τζίρο του κλάδου. Η περαιτέρω επέκταση του δικτύου της εταιρείας με νέα καταστήματα αλλά και η σταδιακή ανάπτυξη του νέου concept των convenience Shop & Go, εκτιμάται ότι θα της προσδώσει νέο τζίρο, ικανό να περιορίσει τις όποιες απώλειες καταγράφουν άλλα σημεία πώλησης του δικτύου λόγω των επιπτώσεων της κρίσης και στο λιανεμπόριο τροφίμων.

Ο όμιλος πραγματοποιεί δε συστηματική προσπάθεια προσθήκης στα ράφια των καταστημάτων του προϊόντων από Έλληνες παραγωγούς, ενώ παράλληλα, όπως τονίσθηκε από τον Κωνσταντίνο Μαχαίρα, Διευθύνοντα Σύμβουλο ΝΑ Ευρώπης της ΑΒ Βασιλόπουλος και Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο του Ομίλου Delhaize, κατά τη συνέντευξη τύπου που πραγματοποίησε χθες η ΑΒ Βασιλόπουλος, 3.000 προϊόντα ελληνικής παραγωγής εξάγονται μέσω του διεθνούς δικτύου της Delhaize, γεγονός που αποδεικνύεται από την αύξηση των εξαγωγών της ΑΒ μεταξύ 2010 και 2011 κατά 65,5%.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται ανάμεσα στις 5 εταιρείες με την μεγαλύτερη καταβολή φόρων στο ελληνικό δημόσιο, με 140 εκατ. ευρώ να έχουν καταβληθεί το 2011.