Marketing Week - Laurent Dereux: «Η Nestle Ελλάς ξέρει να προσαρμόζεται»

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Την σημερινή εικόνα έδωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ημερησία του Σαββάτου

Laurent Dereux: «Η Nestle Ελλάς ξέρει να προσαρμόζεται»

23 Ιουλίου 2012 | 20:41 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Τρόφιμα - Ποτά

Laurent Dereux: «Η Nestle Ελλάς ξέρει να προσαρμόζεται»

Τη δυνατότητα προσαρμογής της Nestle Eλλάς στις δύσκολες καταστάσεις, καθώς και τις πρωτοβουλίες που έχει αυτή λάβει το τελευταίο διάστημα για την αντιμετώπιση της κρίσης κατέγραψε μεταξύ άλλων συνέντευξη του Laurent Dereux, Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, στην Ημερησία του Σαββάτου.

Ο επικεφαλής της εταιρείας στην Ελλάδα τόνισε στην εφημερίδα ότι οι μακροχρόνιες επενδύσεις της Nestle στην Ελλάδα της δίνουν περισσότερους λόγους να συνεχίσει την πορεία της στη χώρα μας, παρά να την εγκαταλείψει. «Σήμερα λειτουργούμε 4 εργοστάσια στην Ελλάδα, που καλύπτουν με την παραγωγή τους τουλάχιστον το 60% του ετήσιου κύκλου εργασιών μας και απασχολούμε συνολικά περισσότερους από 1000 εργαζόμενους» ανέφερε μεταξύ άλλων.

Μιλώντας για την στρατηγική της εταιρείας, επισήμανε ότι διαχρονικός στόχος της είναι να εξετάζει τις ανάγκες των καταναλωτών και να αναπτύσσει προϊόντα που να απαντούν σε αυτές. «Στόχος μας είναι να δημιουργούμε προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας σε προσιτή τιμή ώστε να μην χρειαστεί να στερηθεί κανείς τα αγαπημένα του προϊόντα» τόνισε. Όπως είπε στην Ημερησία ο Laurent Dereux, «η Nestle είναι μια εταιρεία που ξέρει να προσαρμόζεται και να ενεργεί με μακροπρόθεσμο ορίζοντα», επισημαίνοντας παράλληλα ότι κατάφερε και φέτος να απορροφήσει στο μεγαλύτερο βαθμό την αύξηση του κόστους πρώτων υλών ώστε να μην μετακυλήσει στον Έλληνα καταναλωτή.

Ερωτώμενος για τις κατηγορίες προς κάποιες πολυεθνικές ότι πωλούν τα προϊόντα τους στην Ελλάδα ακριβότερα από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ο Laurent Dereux απάντησε ότι αυτό δεν ισχύει για τη Nestle, «αφού η τιμή λιανικής διαμορφώνεται από πλήθος παραγόντων σε κάθε χώρα», ενώ αναφερόμενος στην πλέον πρόσφατη 4μηνιαία έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, η οποία αφορά στις συγκρίσεις τιμών, επισήμανε ότι η Ελλάδα έχει σημαντικά χαμηλότερο μέσο καλάθι από την Αγγλία (κατά 18%), τη Γαλλία (κατά 16%), αλλά και από την Ισπανία (κατά 2%). Όσον αφορά στην στρατηγική marketing της εταιρείας, ο Laurent Dereux ανέφερε ότι αυτή θα στηριχθεί εκτός από την above-the-line επικοινωνία και στην ένταση των προσφορών.

Marketing Week Online( 23 Ιουλίου 2012)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778