Το βιβλίο αυτό προσπαθεί να δώσει πρακτικές και εύληπτες απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα. Κατ’ αρχάς, εντοπίζει τις κύριες παγίδες στις οποίες άτομα και οργανισμοί υπέπεσαν πριν από την κρίση, αλλά και εν μέσω αυτής, ως απόρροια παγιωμένων νοητικών μοντέλων. Την «έκπληξη» για την παγκόσμια κρίση του 2008 ακολούθησε παραδόξως η ψευδαίσθηση ότι αυτό δεν αφορά τις δικές μας επιχειρήσεις. Επιπλέον, ιχνηλατεί τις επιτακτικές ανάγκες για το μάνατζμεντ σε καιρούς κρίσης. Αν και ξεκινούν από διαφορετικές αφετηρίες και αναλύουν την κρίση υπό το πρίσμα διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων, οι συγγραφείς συγκλίνουν σε κάποιες γενικότερες τάσεις και προτεραιότητες για το μάνατζμεντ, όπως η διαχείριση ρίσκου, η ευελιξία, η καινοτομία, η ηγεσία αλλαγών και η δημιουργία αμφιδέξιων οργανισμών.

Πρόλογοι: Αλέξης Παπαχελάς, Χαρίδημος Τσούκας, Νικόλαος Τραυλός

Λίγα λόγια για τους συγγραφείς
Όλγα Επιτροπάκη:
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια και κάτοχος της ακαδημαϊκής έδρας
«Σταύρος Κωστόπουλος» στη Διοίκηση και Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού στο ALBA Graduate Business School. Με διδακτορικό από το Cardiff University, έχει δημοσιεύσεις σε κορυφαία επιστημονικά περιοδικά (Journal of Applied Psychology, Personality and Social Psychology Bulletin, Leadership Quarterly και Journal of Occupational and Organizational Psychology). Διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία και έχει εργαστεί ως σύμβουλος και εκπαιδεύτρια στελεχών σε ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεων.

Στέφανος Ζάρκος: Επίκουρος Καθηγητής Χρηματοοικονομικής στο ALBA Graduate Business School. Έχει διδακτορικό από το Manchester University. Το ερευνητικό έργο του έχει δημοσιευθεί σε διεθνή περιοδικά (Accounting and Business Research, Strategic Management Journal, Managerial and Decision Economics). Διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, καθώς και στην εκπαίδευση στελεχών.

Κυριάκος Κυριακόπουλος: Επίκουρος Καθηγητής Στρατηγικής & Μάρκετινγκ στο ALBA Graduate Business School. Έχει διδακτορικό από το Nyenrode University και δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά (Organization Studies, Journal of Marketing, International Journal of Research in Marketing, Journal of Management Studies, Agribusiness) και διεθνή συνέδρια (AMA, EMAC, OKLC). Διαθέτει διδακτική εμπειρία σε προπτυχιακό επίπεδο ΜΒΑ και executive education σε Στρατηγικό Μάρκετινγκ, Επιχειρησιακή Στρατηγική και Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ.