Marketing Week - «Μπαράζ» νέων λανσαρισμάτων FMCG προϊόντων

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Καινοτομία και νέες προτάσεις τα βασικά χαρακτηριστικά

«Μπαράζ» νέων λανσαρισμάτων FMCG προϊόντων

11 Απριλίου 2012 | 16:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,News,Είδη Οικιακής Χρήσης,Τρόφιμα - Ποτά,Υγεία / Ομορφιά

«Μπαράζ» νέων λανσαρισμάτων FMCG προϊόντων

Πλήθος νέων λανσαρισμάτων στην κατηγορία των FMCG προϊόντων έχουν σημειωθεί το τελευταίο διάστημα.

Σε πολλές περιπτώσεις, η έμφαση έχει δοθεί στην καινοτομία, με νέες γεύσεις ή τεχνολογίες, ενώ σε άλλες το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το design και η συσκευασία. Μεταξύ άλλων, η ΑΒ Βασιλόπουλος λάνσαρε τη νέα σειρά παιδικών προϊόντων ΑΒ Kids. Στο πλαίσιο της μακράς συνεργασίας της με την ΑΒ Βασιλόπουλος, η Red Design Consultants επιμελήθηκε την ταυτότητα της σειράς.

Η ταυτότητα είναι φωτεινή, σύγχρονη, ξεκάθαρη, και αποπνέει αισιοδοξία και αγνότητα. Χαρακτηρίζεται απο σειρά εικονογραφήσεων με καλλιτεχνικό χαρακτήρα και έμπνευση από παραδοσιακά ελληνικά μοτίβα. Η σειρά περιλαμβάνει προϊόντα ειδικά για παιδιά και στις συσκευασίες της πρωταγωνιστούν διάφορα ζωάκια-μασκότ. Επίσης, η εταιρεία Conceptς λανσάρει το φυσικό ανθρακούχο νερό με βάση το μαστιχόνερο Mastiqua. Το Mastiqua λανσάρεται σε minimal μπουκάλι το οποίο διατίθεται σε επιλεγμένα εστιατόρια, bars και ξενοδοχεία. Η Henkel λανσάρει αυτήν την περίοδο το Neomat 12h Stay Fresh, το οποίο επιτρέπει στα ρούχα να διατηρούν τη φρεσκάδα τους μέσα στον κάδο του πλυντηρίου, έως και 12 ώρες μετά την πλύση.

Παράλληλα, η Henkel εφαρμόζει στις συσκευασίες υγρών και κουτιών σκόνης Neomat 12h Stay Fresh τη γραφή Braille. Η Henkel διευρύνει επίσης το brand Fa με τη σειρά ανδρικής περιποίησης, Fa Sport Double Power. Η σειρά περιλαμβάνει αποσμητικά και αφροντούς. Τα αποσμητικά διαθέτουν φόρμουλα με Duo-Microcapsules, η οποία προσφέρει διπλή προστασία.

Marketing Week Online( 11 Απριλίου 2012)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778