Πάνελ του 9th Marketing Directors Forum για την επίδραση των Social Media

Η δε καθιέρωσή τους έχει αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρά ο κόσμος με τα brands. Πόσο έτοιμος είναι, όμως, ο επιχειρηματικός κόσμος να αξιοποιήσει τα νέα δεδομένα; Στο 40λεπτο πάνελ του 9th Marketing Directors Forum με τίτλο «WTF Happened To My Job» και συντονιστή τον Peter Economides, πέντε διακεκριμένα στελέχη της εγχώριας αγοράς θα συζητήσουν για τα Social Media και πώς αυτά επηρεάζουν το ρόλο του Μάρκετινγκ, της Διαφήμισης, της Έρευνας και του PR. Πιο αναλυτικά, το «παρών» θα δώσουν οι Αντώνης Γκορτζής (OneTeam), Παντελής Μπακής (Spirit Up Lab), Ιωάννης Ρόκκας, (Όμιλος Τράπεζας Πειραιώς), Λίνα Σάρι (TNS ICAP) και Σωτήρης Σπυρακόπουλος (ΦΑΓΕ), οι οποίοι θα απαντήσουν και σε ερωτήσεις του κοινού.

Στο 9th Marketing Directors Forum (www.marketingdirectors.gr) το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη, θα συμμετάσχουν ως keynote speakers κορυφαία ονόματα της παγκόσμιας σκηνής του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας, όπως η Charlene Li, περιζήτητη σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών από τα brands, ο Simon Clift, πρώην Global CMO της Unilever και δημοφιλής ομιλητής σε Φεστιβάλ όπως αυτό των Καννών, το Eurobest και το BrandMAX, ο Phil Rumbol, πολυβραβευμένος «Marketing Wizard» των Cadbury και InBev και, η Mel Exon, Managing Partner της BBH Labs, η οποία ειδικεύεται στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για τη δημιουργία νέων μορφών storytelling
και μοντέλων Μάρκετινγκ.