Από το Πανεπισήμιο Θεσσαλίας και την πρωτοβουλία Imagine the City

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στον Βόλο, 30 Μαρτίου έως 1 Απριλίου 2012. Σκοπός του συνεδρίου είναι να οριοθετήσει το αντικείμενο και να δημιουργήσει συνθήκες διάλογου αλλά και συνεργασίας μεταξύ επιστημόνων, ειδικευμένων συμβούλων, δημιουργών και εκπρόσωπων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην Ελλάδα.

Κεντρικοί θεματικοί άξονες του συνεδρίου είναι:
Το Marketing και Branding Τόπου ως εργαλεία στην ανάπτυξη των πόλεων και των περιφερειών
• Η κοινωνία των πολιτών στις διαδικασίες του Marketing και Branding Τόπου
• Ο τοπικός πολιτισμός και τα φεστιβάλ ως στοιχεία της Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου
• Η σύνδεση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης με την προβολή της ταυτότητας των προορισμών
• Marketing και Branding Τόπου για την προσέλκυση επενδυτών και επιχειρήσεων •Η εφαρμογή και η αξιολόγηση του αποτελέσματος των διαδικασιών Marketing και Branding Τόπου
• Η Eικόνα του Tόπου
• Ερευνητικά εργαλεία και μέθοδοι αξιολόγησης στρατηγικών •Nation Branding: η διεθνής προβολή της Ελλάδας και Place e-marketing: Κοινωνική δικτύωση, διεθνή δίκτυα.