Marketing Week - Αγορά Καυσίμων: Στροφή σε νέες στρατηγικές επικοινωνίας

Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Αγορά Καυσίμων: Στροφή σε νέες στρατηγικές επικοινωνίας

12 Μαΐου 2008 | 12:31 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Special Reports,Ενέργεια / Περιβάλλον,Καύσιμα

Στα 12 δισ. ευρώ ανέρχεται ο ετήσιος τζίρος του κλάδου εμπορίας καυσίμων, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Stat Bank, για το 2007. Ο ανταγωνισμός οξύνεται, οι επιχειρηματικές εξελίξεις είναι ταχύτατες, ενώ η ποιότητα των καυσίμων είναι πλέον στην πρώτη γραμμή των απαιτήσεων των καταναλωτών. Αυτό αποτυπώνεται πλέον και στην επικοινωνιακή στρατηγική των εταιρειών καυσίμων. Η πρόσφατη καμπάνια της Γνώμη/FCB για τη Revoil έδινε έμφαση στην ποιότητα των καυσίμων της εταιρείας, στις τιμές, καθώς και στους ποσοτικούς ελέγχους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778