Marketing Week - Έρευνα της Icertias αναδεικνύει ελληνικά brands με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής

Σάββατο, 24 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σε Σκλαβενίτη, Υφαντή, Jacobs, Lidl τα πρώτα «Best Buy Award» στην Ελλάδα

Έρευνα της Icertias αναδεικνύει ελληνικά brands με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής

20 Μαρτίου 2019 | 15:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Retail,Έρευνες

Με στόχο την διευκόλυνση αναζήτησης των ποιοτικότερων αγαθών και υπηρεσιών, στις χαμηλότερες δυνατές τιμές, στην ελληνική αγορά, ο διεθνής οργανισμός πιστοποίησης ICERTIAS, διεξήγαγε και στην Ελλάδα την πρώτη έρευνα «Best Buy Award 2019/2020».

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778