Marketing Week - Η Lavazza προωθεί τον «διάλογο» ανθρώπου και φύσης

Τρίτη, 28 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ενώνοντας τις δυνάμεις της με το Triennale di Milano

Η Lavazza προωθεί τον «διάλογο» ανθρώπου και φύσης

4 Μαρτίου 2019 | 16:24 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Τρόφιμα - Ποτά

Η Lavazza προχωρά σε συνεργασία με το Triennale di Milano, ένα από τα πιο διάσημα πολιτιστικά ινστιτούτα στον κόσμο, που φέρνει σε επαφή τις σύγχρονες καλλιτεχνικές γλώσσες, από τον σχεδιασμό και τη φωτογραφία, έως τη μόδα και τις εικαστικές τέχνες.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778