Marketing Week - Michael Freedman, IGD: «Οι retailers καλούνται να εκπληρώσουν τον ρόλο τους»

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Michael Freedman, IGD: «Οι retailers καλούνται να εκπληρώσουν τον ρόλο τους»

6 Μαρτίου 2019 | 09:00 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Retail,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Με την τεχνολογία να καθορίζει τις εξελίξεις και στο πεδίο του food & grocery retail, οι προσδοκίες των καταναλωτών δημιουργούν νέες προκλήσεις για τους retailers, ανοίγοντας ωστόσο και παράθυρα ευκαιριών. Personalization και δημιουργία εμπειριών φαίνεται πως «κρατούν τα κλειδιά» για τα περισσότερα από αυτά.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778