Marketing Week - Τσίχλες - Καραμέλες: Ποικιλία, ποιότητα και τιμή κρίνουν τη μάχη στο ράφι

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τσίχλες - Καραμέλες: Ποικιλία, ποιότητα και τιμή κρίνουν τη μάχη στο ράφι

20 Ιουνίου 2018 | 09:23 Γράφει η Κατερίνα  Νικολοπούλου Topics: Τρόφιμα - Ποτά

Νέες γεύσεις, πιο υγιεινές επιλογές, ξεχωριστές συσκευασίες και πολυδιάστατα marketing plans δίνουν τις συντεταγμένες για τα νέα λανσαρίσματα στην κατηγορία «τσίχλες-καραμέλες», με τον παράγοντα της τιμής να παίζει σταθερά σημαντικό ρόλο.

Χωρίς να «αναμασούν» τετριμμένες ιδέες, τα brands που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία «τσίχλες-καραμέλες» διευρύνουν την προϊοντική τους γκάμα με νέες επιλογές, δίνοντας προτεραιότητα στην ποικιλία, τη γεύση και την ποιότητα. Με το καταναλωτικό κοινό να εμφανίζεται ανοιχτό σε νέες, καινοτόμες προτάσεις, η κατηγορία εμπλουτίζεται σταθερά, κινούμενη παράλληλα προς την κατεύθυνση του premiumization. H ανάπτυξη λειτουργικών συσκευασιών που ανταποκρίνονται στις καταναλωτικές συνήθειες αποτυπώνει σε μια ακόμη διάσταση την εξέλιξη της συγκεκριμένης αγοράς, με τις μάρκες να στοχεύουν στην επίτευξη ισορροπημένης σχέσης ποιότητας και τιμής.

ΓΕΥΣΗ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ
Οι ξεχωριστές γευστικές προτάσεις, οι ανταγωνιστικές τιμές, αλλά και η λειτουργικότητα της συσκευασίας αποτελούν τις τρεις κομβικές διαστάσεις της κατηγορίας «τσίχλες-καραμέλες», οι οποίες αναμένεται να καθορίσουν και τη μετέπειτα πορεία της. Την επίτευξη υψηλών επιδόσεων σε διαφορετικά επίπεδα ως αναγκαία παράμετρο ανάπτυξης αναγνωρίζει ο Δημοσθένης Σδρόλιας, Junior Brand Manager Confectionary της Perfetti van Melle: «Βλέπουμε ότι η επί χρόνια φθίνουσα πορεία της κατηγορίας της τσίχλας αρχίζει να δείχνει κάποια σημεία σταθεροποίησης. Στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ σημαντικό να κερδίσεις το βλέμμα του καταναλωτή. Αυτό μπορεί να συμβεί μέσω της καινοτομίας στο packaging και τη συνεχή βελτίωση, χωρίς να κάνεις “εκπτώσεις” στην ποιότητα των προϊόντων», τονίζει ο ίδιος.

Τη θέση αυτή μοιράζεται και η Μαρία-Χριστίνα Rosescu, Senior Brand Manager Confectionery για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα της εταιρείας Mars, σύμφωνα με την οποία «η κατηγορία της τσίχλας αντιμετωπίζει έντονες προκλήσεις τα τελευταία χρόνια, καθώς μεγάλο ρόλο στην αγοραστική απόφαση παίζει και η τιμή των προϊόντων. Παράλληλα, οι καταναλωτές φαίνεται να αναζητούν ουσιαστικά καινοτόμες προτάσεις που σχετίζονται τόσο με το ίδιο το προϊόν (υφή, γεύση, κ.λπ.) όσο και με τη συσκευασία του (φάκελος, μπουκάλι, σακουλάκι)».

Τον κεντρικό ρόλο της τιμής στην καταναλωτική επιλογή αναδεικνύει και η Βασίλεια Λεώνη, Marketing Manager Gum & Candy για Ελλάδα και Ιταλία της Mondelez International: «Αναμφίβολα, η βασική τάση που παρατηρείται στην αγορά αφορά στην ευαισθησία των καταναλωτών τσίκλας και καραμέλας σε θέματα τιμής των προϊόντων. Η τιμή αναδεικνύεται ως ένα από τα κύρια κριτήρια επιλογής στο ράφι. Οι επιχειρήσεις πλέον δίνουν μεγάλη έμφαση στο κομμάτι της τιμολογιακής πολιτικής προκειμένου να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που θέτουν οι συνέπειες της οικονομικής συγκυρίας στην τσέπη του καταναλωτή», υπογραμμίζει η ίδια.

Από την πλευρά της, η Πόπη Χαρτουλάρη, Marketing Department/Brand Μanager της εταιρείας Λάβδας προβλέπει ότι «η τάση για premiumization στην κατηγορία impulse καραμέλες αναμένεται να συνεχιστεί χάρη στη καλή ανταπόκριση των καταναλωτών στην προϊοντική καινοτομία και συσκευασία. Στην κατηγορία προσυσκευασμένη σακούλα, οι καταναλωτές θα εξακολουθήσουν να στρέφονται σε συσκευασίες μικρότερου μεγέθους στην προσπάθειά τους να διαχειριστούν τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος».

ΔΙΕΥΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Η προσφορά ευρείας γκάμας επιλογών, τόσο σε γευστικό, όσο και τιμολογιακό επίπεδο, βρίσκεται στο επίκεντρο της αγοράς «τσίχλες-καραμέλες», συνιστώντας βασική προτεραιότητα των εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε αυτήν. Με δεδομένο το γεγονός ότι οι ανάγκες που καλούνται να καλύψουν τα συγκεκριμένα προϊόντα παραμένουν αμετάβλητες στη βάση τους, τόσο η στρατηγική τιμολόγηση όσο και η καινοτομία που τροφοδοτεί την ποικιλία μετατρέπονται σε ουσιαστικούς παράγοντες διαφοροποίησης.

Όπως εξηγεί η Βασίλεια Λεώνη, «στη Mondelez ανταποκρινόμαστε στις τάσεις της αγοράς, εφαρμόζοντας μια αναθεωρημένη και πολύ ξεκάθαρη τιμολογιακή πολιτική με διαφορετικά επίπεδα τιμών, τόσο στην Trident, όσο και στην Dentyne και τη Halls. Φυσικά, επειδή οι λόγοι κατανάλωσης τσίκλας και καραμέλας παραμένουν διαχρονικά ίδιοι και στοιχεία όπως η δροσερή αναπνοή, η απόλαυση, η καινοτομία, η ποιότητα, η ποικιλία κ.λπ. εξακολουθούν να διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο, η Mondelez συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων όπως το λανσάρισμα της σειράs Trident Max σε κασετίνα το 2017 με δύο διακριτά στρώματα μαλακής τσίκλας σε μοναδικούς απολαυστικούς συνδυασμούς και το λανσάρισμα της νέας σειράς Halls Mini Mints το 2018 με διαφοροποιημένο σχήμα καραμέλας για φρεσκάδα με μεγάλη διάρκεια».

ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ

Τοποθετώντας την καταναλωτική εμπειρία στο προσκήνιο, τα brands της κατηγορίας διαμορφώνουν ένα πλούσιο προϊοντικό κωδικολόγιο, λανσάροντας προτάσεις που αντανακλούν τις σύγχρονες τάσεις. Όπως υποστηρίζει η Μαρία-Χριστίνα Rosescu, «η Mars συνεχίζει να σχεδιάζει τη στρατηγική της με γνώμονα πάντα τον καταναλωτή, και έτσι επενδύει σε προϊόντα που θα δώσουν προστιθέμενη αξία. Για αυτό, στο portfolio της περιλαμβάνονται γεύσεις τσίχλας και τύποι συσκευασιών που συμβαδίζουν με τις τρέχουσες τάσεις».

Προτεραιότητα στην άμεση ανταπόκριση στις εκάστοτε απαιτήσεις με γνώμονα την καινοτομία αλλά και την αρμονία ποιότητας-τιμής δίνει και ο Δημοσθένης Σδρόλιας: «Η στρατηγική μας στηρίζεται πάντα στις απαιτήσεις του καταναλωτή. Σκοπός μας είναι να προσαρμοζόμαστε κάθε φορά στα νέα δεδομένα, να συνεχίσουμε να προσφέρουμε value for money προϊόντα στους καταναλωτές, να ακούμε τις τάσεις της εποχής και φυσικά, όπως το ορίζει η ταυτότητα της εταιρείας, να καινοτομούμε, είτε σε επίπεδο packaging είτε σε επίπεδο προϊόντος», επισημαίνει ο ίδιος.

Χωρίς να «αναμασούν» τετριμμένες ιδέες, τα brands που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία «τσίχλες-καραμέλες» διευρύνουν την προϊοντική τους γκάμα με νέες επιλογές, δίνοντας προτεραιότητα στην ποικιλία, τη γεύση και την ποιότητα. Με το καταναλωτικό κοινό να εμφανίζεται ανοιχτό σε νέες, καινοτόμες προτάσεις, η κατηγορία εμπλουτίζεται σταθερά, κινούμενη παράλληλα προς την κατεύθυνση του premiumization. H ανάπτυξη λειτουργικών συσκευασιών που ανταποκρίνονται στις καταναλωτικές συνήθειες αποτυπώνει σε μια ακόμη διάσταση την εξέλιξη της συγκεκριμένης αγοράς, με τις μάρκες να στοχεύουν στην επίτευξη ισορροπημένης σχέσης ποιότητας και τιμής.

ΓΕΥΣΗ, ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ
Οι ξεχωριστές γευστικές προτάσεις, οι ανταγωνιστικές τιμές, αλλά και η λειτουργικότητα της συσκευασίας αποτελούν τις τρεις κομβικές διαστάσεις της κατηγορίας «τσίχλες-καραμέλες», οι οποίες αναμένεται να καθορίσουν και τη μετέπειτα πορεία της. Την επίτευξη υψηλών επιδόσεων σε διαφορετικά επίπεδα ως αναγκαία παράμετρο ανάπτυξης αναγνωρίζει ο Δημοσθένης Σδρόλιας, Junior Brand Manager Confectionary της Perfetti van Melle: «Βλέπουμε ότι η επί χρόνια φθίνουσα πορεία της κατηγορίας της τσίχλας αρχίζει να δείχνει κάποια σημεία σταθεροποίησης. Στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι πολύ σημαντικό να κερδίσεις το βλέμμα του καταναλωτή. Αυτό μπορεί να συμβεί μέσω της καινοτομίας στο packaging και τη συνεχή βελτίωση, χωρίς να κάνεις “εκπτώσεις” στην ποιότητα των προϊόντων», τονίζει ο ίδιος.

Τη θέση αυτή μοιράζεται και η Μαρία-Χριστίνα Rosescu, Senior Brand Manager Confectionery για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα της εταιρείας Mars, σύμφωνα με την οποία «η κατηγορία της τσίχλας αντιμετωπίζει έντονες προκλήσεις τα τελευταία χρόνια, καθώς μεγάλο ρόλο στην αγοραστική απόφαση παίζει και η τιμή των προϊόντων. Παράλληλα, οι καταναλωτές φαίνεται να αναζητούν ουσιαστικά καινοτόμες προτάσεις που σχετίζονται τόσο με το ίδιο το προϊόν (υφή, γεύση, κ.λπ.) όσο και με τη συσκευασία του (φάκελος, μπουκάλι, σακουλάκι)».

Τον κεντρικό ρόλο της τιμής στην καταναλωτική επιλογή αναδεικνύει και η Βασίλεια Λεώνη, Marketing Manager Gum & Candy για Ελλάδα και Ιταλία της Mondelez International: «Αναμφίβολα, η βασική τάση που παρατηρείται στην αγορά αφορά στην ευαισθησία των καταναλωτών τσίκλας και καραμέλας σε θέματα τιμής των προϊόντων. Η τιμή αναδεικνύεται ως ένα από τα κύρια κριτήρια επιλογής στο ράφι. Οι επιχειρήσεις πλέον δίνουν μεγάλη έμφαση στο κομμάτι της τιμολογιακής πολιτικής προκειμένου να ανταποκριθούν στις προκλήσεις που θέτουν οι συνέπειες της οικονομικής συγκυρίας στην τσέπη του καταναλωτή», υπογραμμίζει η ίδια.

Από την πλευρά της, η Πόπη Χαρτουλάρη, Marketing Department/Brand Μanager της εταιρείας Λάβδας προβλέπει ότι «η τάση για premiumization στην κατηγορία impulse καραμέλες αναμένεται να συνεχιστεί χάρη στη καλή ανταπόκριση των καταναλωτών στην προϊοντική καινοτομία και συσκευασία. Στην κατηγορία προσυσκευασμένη σακούλα, οι καταναλωτές θα εξακολουθήσουν να στρέφονται σε συσκευασίες μικρότερου μεγέθους στην προσπάθειά τους να διαχειριστούν τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος».

ΔΙΕΥΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
Η προσφορά ευρείας γκάμας επιλογών, τόσο σε γευστικό, όσο και τιμολογιακό επίπεδο, βρίσκεται στο επίκεντρο της αγοράς «τσίχλες-καραμέλες», συνιστώντας βασική προτεραιότητα των εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε αυτήν. Με δεδομένο το γεγονός ότι οι ανάγκες που καλούνται να καλύψουν τα συγκεκριμένα προϊόντα παραμένουν αμετάβλητες στη βάση τους, τόσο η στρατηγική τιμολόγηση όσο και η καινοτομία που τροφοδοτεί την ποικιλία μετατρέπονται σε ουσιαστικούς παράγοντες διαφοροποίησης.

Όπως εξηγεί η Βασίλεια Λεώνη, «στη Mondelez ανταποκρινόμαστε στις τάσεις της αγοράς, εφαρμόζοντας μια αναθεωρημένη και πολύ ξεκάθαρη τιμολογιακή πολιτική με διαφορετικά επίπεδα τιμών, τόσο στην Trident, όσο και στην Dentyne και τη Halls. Φυσικά, επειδή οι λόγοι κατανάλωσης τσίκλας και καραμέλας παραμένουν διαχρονικά ίδιοι και στοιχεία όπως η δροσερή αναπνοή, η απόλαυση, η καινοτομία, η ποιότητα, η ποικιλία κ.λπ. εξακολουθούν να διαδραματίζουν πρωτεύοντα ρόλο, η Mondelez συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων όπως το λανσάρισμα της σειράs Trident Max σε κασετίνα το 2017 με δύο διακριτά στρώματα μαλακής τσίκλας σε μοναδικούς απολαυστικούς συνδυασμούς και το λανσάρισμα της νέας σειράς Halls Mini Mints το 2018 με διαφοροποιημένο σχήμα καραμέλας για φρεσκάδα με μεγάλη διάρκεια».

ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ

Τοποθετώντας την καταναλωτική εμπειρία στο προσκήνιο, τα brands της κατηγορίας διαμορφώνουν ένα πλούσιο προϊοντικό κωδικολόγιο, λανσάροντας προτάσεις που αντανακλούν τις σύγχρονες τάσεις. Όπως υποστηρίζει η Μαρία-Χριστίνα Rosescu, «η Mars συνεχίζει να σχεδιάζει τη στρατηγική της με γνώμονα πάντα τον καταναλωτή, και έτσι επενδύει σε προϊόντα που θα δώσουν προστιθέμενη αξία. Για αυτό, στο portfolio της περιλαμβάνονται γεύσεις τσίχλας και τύποι συσκευασιών που συμβαδίζουν με τις τρέχουσες τάσεις».

Προτεραιότητα στην άμεση ανταπόκριση στις εκάστοτε απαιτήσεις με γνώμονα την καινοτομία αλλά και την αρμονία ποιότητας-τιμής δίνει και ο Δημοσθένης Σδρόλιας: «Η στρατηγική μας στηρίζεται πάντα στις απαιτήσεις του καταναλωτή. Σκοπός μας είναι να προσαρμοζόμαστε κάθε φορά στα νέα δεδομένα, να συνεχίσουμε να προσφέρουμε value for money προϊόντα στους καταναλωτές, να ακούμε τις τάσεις της εποχής και φυσικά, όπως το ορίζει η ταυτότητα της εταιρείας, να καινοτομούμε, είτε σε επίπεδο packaging είτε σε επίπεδο προϊόντος», επισημαίνει ο ίδιος.


H «ΦΥΣΙΚΗ ΓΕΥΣΗ» ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Σε αυτό το περιβάλλον, έντονος είναι και ο επαναπροσδιορισμός της κατηγορίας μέσα από πιο υγιεινές και φυσικές προτάσεις, με γνώμονα ένα ισορροπημένο διατροφικό μοντέλο, το οποίο υπαγορεύει τις τάσεις στο σύνολο της αγοράς. Απουσία ζάχαρης, φυτικά συστατικά και χρήση φυσικών γλυκαντικών ορίζουν τα λανσαρίσματα, ακολουθώντας τις κυρίαρχες διατροφικές επιλογές. Επικοινωνώντας τη συγκεκριμένη τοποθέτηση, οι εταιρείες επιχειρούν να εδραιώσουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές σε νέες βάσεις, επανανοηματοδοτώντας την εμπειρία κατανάλωσης τσίχλας και καραμέλας.

Το σημείο αυτό αναδεικνύει και η Πόπη Χαρτουλάρη: «Σταθερό σημείο αναφοράς στο χτίσιμο της μάρκας Zero καραμέλες 0% ζάχαρη αποτελεί η καμπάνια λανσαρίσματος που επαναπροσδιορίζει την καραμέλα σαν απόλαυση χωρίς ενοχές (permissible indulgence) και επανασυνδέει τους καταναλωτές με την κατηγορία καραμέλα», σημειώνει η ίδια. Σε αυτή τη λογική, εταιρεία Λάβδας σύστησε στο κοινό τις LifeHerbs οργανικές καραμέλες λαιμού με βότανα με γεύση ευκάλυπτο και μέλι, καθώς και τις Μεζ cool action Xylitol mints sugar free. Από την πλευρά της, η Perfetti van Melle λάνσαρε την τσίχλα Mentos Greenway με φυσικές χρωστικές ουσίες και γλυκαντικές ύλες από εκχύλισμα Στέβια, καθώς και την καραμέλα λαιμού Mentos Live Free με εκχύλισμα Στέβια σε τέσσερις γεύσεις.

H ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ TONE OF VOICE
Υιοθετώντας δυναμικές επικοινωνιακές προσεγγίσεις, οι εταιρείες του χώρου σχεδιάζουν στρατηγικές marketing που προβάλλουν τις βασικές τους αξίες και συμβάλλουν στη διεύρυνση της πελατειακής τους βάσης. Όπως σημειώνει η Πόπη Χαρτουλάρη, στοχεύοντας στην επανασύνδεση του αγοραστικού κοινού με την κατηγορία καραμέλα, «η καμπάνια γεύσεων Zero Κανέλα και Zero Βουτύρου επικοινωνούν την προϊοντική καινοτομία και βοηθούν την διείσδυση της μάρκας σε νέα κοινά».

Ως εκ τούτου, η επιλογή κατάλληλης γλώσσας και ύφους είναι αναμφίβολα πρωταρχικής σημασίας για την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και σε αυτό επιμένει η Βασίλεια Λεώνη: «Οι προωθητικές μας ενέργειες πρέπει να αγγίζουν τα διαφορετικά κοινά και ταυτόχρονα να “μιλάνε τη γλώσσα” τους. Ένας από τους λόγους που τα brands της Mondelez είναι συνώνυμα με την κατηγορία της τσίκλας και καραμέλας είναι η πολύ υψηλή αναγνωρισιμότητα που έχουν χτίσει όλα αυτά τα χρόνια μέσα από δυνατές και επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που ξεχωρίζουν. Το 2018 είναι μία ξεχωριστή χρονιά για εμάς καθώς έχουμε την ευκαιρία να “μιλήσουμε” στο μυαλό και την καρδιά των καταναλωτών μας με νέες καμπάνιες επικοινωνίας τόσο πίσω από την Trident, με το διαφημιστικό μήνυμα “Δίνει γεύση στη στιγμή σου” αλλά και τη Halls με το μήνυμα “Νιώσε την ένταση”», αναφέρει η ίδια.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Την ίδια στιγμή, η ταύτιση με τη φιλοσοφία και τις επιθυμίες του κοινού-στόχου καθορίζει τις καμπάνιες. «Η βασική μας επικοινωνία στηρίχθηκε στο γεγονός ότι θέλουμε να συμβάλουμε στον ενθουσιασμό και στο “κυνήγι” για ό,τι σε παθιάζει. Η καμπάνια μας Poromentos που έτρεξε Απρίλιο-Μάιο 2018, είχε σκοπό να συμβάλει για να κάνεις το πάθος σου πραγματικότητα», σχολιάζει ο Δημοσθένης Σδρόλιας και συνεχίζει: «Η επικοινωνία μας βασίζεται πάντα στην πρωτοτυπία και τον ενθουσιασμό. Χρησιμοποιούμε ιδιαίτερα το digital και social media για να αλληλεπιδράσουμε με τους χρήστες πάντα με παιχνιδιάρικη και χαρούμενη διάθεση».

Προς την ίδια κατεύθυνση και έχοντας ως στόχο την ουσιαστική, συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές, τα brands συνάπτουν στρατηγικές συνεργασίες, οι οποίες αποτυπώνουν τη φιλοσοφία τους, αλλά και την ευθυγράμμισή τους με το mindset του κοινού τους. Την πτυχή αυτή της επικοινωνίας προτάσσει η Μαρία-Χριστίνα Rosescu: «Η Orbit είναι ένα brand που ενισχύει την αυτοπεποίθησή του καταναλωτή, προτρέποντάς τον να αδράξει κάθε ευκαιρία και να αναδείξει την καλύτερη και πιο δυναμική εκδοχή του εαυτού του. Με το μήνυμα “Ώρα να λάμψεις”, η τσίκλα Orbit τον βοηθάει να λάμψει σε κάθε έκφανση της ζωής του και της καθημερινότητάς του. Η συνεργασία με την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ως υπερήφανος υποστηρικτής της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου από τον Φεβρουάριο 2018 έως και το Euro 2020 ενισχύει αυτό το μήνυμα και συμβάλλει στη διάδοσή του στο καταναλωτικό κοινό».

ΑΝΟΔΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΣΙΧΛΕΣ, ΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ
Θετικά πρόσημα για την κατηγορία της τσίχλας, τόσο σε επίπεδο τεμαχίων όσο και σε επίπεδο αξίας. Ανοδική είναι η πορεία και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία μάλιστα εκτινάσσονται κατά διψήφια ποσοστά με όρους αξίας. Από την άλλη πλευρά, προκλήσεις αντιμετωπίζει η κατηγορία της καραμέλας, η οποία μπορεί να ενισχύεται σε όγκο, η εξέλιξη όμως αυτή δεν αποτυπώνεται στην αξία της, η οποία ακολουθεί πτωτική τροχιά.

Σύμφωνα με τη Βάσω Μωραϊτέλη, Client Service Executive της IRI, «τα τελευταία στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2018 δείχνουν πως η κατηγορία της τσίχλας είναι ανοδική σε όγκο κατά 3,2% και σε όρους αξίας κατά 4,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Άνοδο σημειώνουν και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 6,9% σε όγκο πωλήσεων και σε αξία κατά 25%. Η κατηγορία της καραμέλας σημειώνει άνοδο σε όγκο κατά 0,3% και σε αξία είναι πτωτική κατά 5,6%. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι πτωτικά σε όγκο κατά 8,1% και σε αξία κατά 9,3%».

FOCUS POINTS
- ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2018 ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΣΙΧΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΔΙΚΗ ΣΕ ΟΓΚΟ ΚΑΤΑ 3,2% ΚΑΙ ΣΕ ΟΡΟΥΣ ΑΞΙΑΣ ΚΑΤΑ 4,5% ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΕΡΣΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΑΝΟΔΟ ΣΗΜΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ
- Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΜΕΛΑΣ ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΑΝΟΔΟ ΣΕ ΟΓΚΟ ΚΑΤΑ 0,3% ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΤΙΚΗ ΣΕ ΑΞΙΑ ΚΑΤΑ 5,6%. ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΤΩΤΙΚΑ
- OΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ
- TΑ BRANDS ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ
- Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΕΝΟΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΥ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
- Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΩΝ BRANDS

Marketing Week (T. 1541)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778