Marketing Week - Κορυφαίες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών την Πέμπτη 22 Μαρτίου

Παρασκευή, 19 Ιουλίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Περισσότερα από 20 διαφορετικά case studies στο OTEAcademy

Κορυφαίες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών την Πέμπτη 22 Μαρτίου

14 Μαρτίου 2018 | 16:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22/3 (9πμ-5μμ) στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, θα παρουσιαστούν περισσότερα από 20 case studies, τα οποία αποδεικνύουν ότι η καλή εξυπηρέτηση όχι μόνο δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που επενδύουν συστηματικά στη βελτίωσή της και ένας βιώσιμος τρόπος για να αυξηθεί ο τζίρος και το μερίδιο αγοράς κάθε επιχείρησης ανεξάρτητα από το μέγεθός της.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778