Marketing Week - Φωτεινή Μπαμπανάρα, Novartis: «Οι “Μετρήσεις Ζωής” είναι μια πλατφόρμα συλλογικής ευαισθητοποίησης»

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Φωτεινή Μπαμπανάρα, Novartis: «Οι “Μετρήσεις Ζωής” είναι μια πλατφόρμα συλλογικής ευαισθητοποίησης»

1 Νοεμβρίου 2017 | 08:57 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: CSR,Υγεία / Ομορφιά

Το πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης σε θέματα πρόληψης και τακτικών εξετάσεων «Μετρήσεις Ζωής» της Novartis, ταξιδεύει φέτος ανά την Ελλάδα για 3η χρονιά, έχοντας στις αποσκευές του σειρά διακρίσεων. Ποιοι λόγοι κάνουν το πρόγραμμα ξεχωριστό και ποια μαθήματα προκύπτουν από αυτό τόσο για την εταιρεία, όσο και για τους ανθρώπους της;

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778