Marketing Week - Γιώγος Κολλιόπουλος, Speiron: To luxury στην Ελλάδα συνήθως συγχέεται με το premium

Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Γιώγος Κολλιόπουλος, Speiron: To luxury στην Ελλάδα συνήθως συγχέεται με το premium

19 Απριλίου 2017 | 10:07 Γράφει η Κατερίνα  Βαλλογιάννη Topics: Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Έναν πρακτικό οδηγό για luxury branding δημιούργησε πρόσφατα ο entrepreneur Γιώργος Κολλιόπουλος, Ιδρυτής και CEO της Speiron και δημιουργός του λ /lambda/, του πρώτου luxury ελαιολάδου στον κόσμο. Το e-book δίνει πρακτικές συμβουλές και βήματα για τη δημιουργία luxury brands σε ανθρώπους με όραμα και πάθος για υπεροχή.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778