Marketing Week - Γρηγόρης Σκλήκας, Δ/νων Σύμβουλος, FrieslandCampina Hellas: Eίμαστε ο πλέον αξιόπιστος εταίρος στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς

Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Γρηγόρης Σκλήκας, Δ/νων Σύμβουλος, FrieslandCampina Hellas: Eίμαστε ο πλέον αξιόπιστος εταίρος στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς

22 Μαΐου 2012 | 14:25 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Παρουσιάσεις Εταιρειών

Γρηγόρης Σκλήκας, Δ/νων Σύμβουλος, FrieslandCampina Hellas

Την επιτυχημένη πορεία της FrieslandCampina Hellas παρουσίασε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη Τύπου ο Γρηγόρης Σκλήκας, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, ο οποίος πρόσφατα ανέλαβε και τη διοικητική ευθύνη του Τομέα Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Η συνέντευξη Τύπου δόθηκε στο πλαίσιο παρουσίασης στους δημοσιογράφους του Milner, το οποίο το τελευταίο διάστημα έχει επενδύσει σε μια νέα στρατηγική επικοινωνίας, στοχεύοντας πλέον σε όλη την οικογένεια και εστιάζοντας όχι μόνο στα χαμηλά λιπαρά, αλλά επίσης στη γεύση του και στην υψηλή θρεπτική του αξία. «Πρεσβευτής» της νέας επικοινωνίας του Milner είναι ο διακεκριμένος σεφ Γιάννης Λουκάκος, ο οποίος πρωταγωνιστεί και στη νέα σειρά διαφημίσεων του προϊόντος που έχει επιμεληθεί η Magnet.

Τα βασικά στοιχεία της νέας στρατηγικής
Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Σκλήκας, η νέα στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας έχει σαφή προσανατολισμό στην αξιοποίηση του στελεχιακού δυναμικού της, στο οποίο η εταιρεία στηρίζεται για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της. «Πιστεύουμε πολύ στους ανθρώπους μας και ποντάρουμε στη δική τους ουσιαστική βοήθεια για να συνεχίσουμε στην ίδια επιτυχημένη πορεία» τόνισε, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει σε απολύσεις, απασχολεί σήμερα περισσότερους από 500 εργαζόμενους, ενώ έχει προσλάβει και 50 ανθρώπους επιπλέον, οι οποίοι απασχολούνται στη νέα παραγωγική μονάδα γάλακτος στην Πάτρα. Ο ίδιος υπολόγισε ότι από τις δραστηριότητες της εταιρείας στη χώρα μας απολαμβάνουν εισόδημα, είτε άμεσα, είτε έμμεσα, 1.200 περίπου οικογένειες. Ένας ακόμα άξονας ανάπτυξης της εταιρείας είναι, όπως είπε, η διεύρυνση του portfolio προϊόντων της, σε όλο το φάσμα των γαλακτοκομικών.

Καλή χρονιά το 2011
«Το 2011 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τη FrieslandCampina Hellas, και μάλιστα όχι υπό το πρίσμα της κρίσης, αλλά επί της ουσίας» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, τονίζοντας μεταξύ άλλων τη μεγέθυνση των οικονομικών μεγεθών της, αλλά και τη νέα παραγωγική βάση που διαμόρφωσε μέσα από νέες συνεργασίες με κτηνοτρόφους και παραγωγούς. Όσον αφορά στην οικονομική κρίση, η εταιρεία την αντιμετώπισε όχι με τη συνήθη τακτική, δηλαδή απολύσεις και μειώσεις μισθών –όπου δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση–, αλλά με μια ουσιαστική αναδιάταξη των οικονομικών πόρων. «Διανύουμε εποχή μεγάλων προκλήσεων και προβληματισμού και η ανάπτυξη για την εταιρεία θα έρθει με τη συμμετοχή όλων των εργαζομένων, τους οποίους δεν μπορούμε να απογοητεύσουμε» επισήμανε.

Παράλληλα, τόνισε την υγιή χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας, «η οποία μπορεί να χρηματοδοτεί με ίδια κεφάλαια τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες της». Όπως ανέφερε, η FrieslandCampina Hellas έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στο σύνολο της αγοράς γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς και την πρώτη θέση στις 5 από τις 6 προϊοντικές κατηγορίες του κλάδου. «Είμαστε συνεχώς ενεργοί στην προσπάθεια διατήρησης της υψηλής μας ανταγωνιστικότητας, εστιάζοντας στην εξοικονόμηση κόστους, χωρίς να θυσιάσουμε θέσεις εργασίας, αλλά και χωρίς να περικόψουμε τις απολαβές του προσωπικού.

Με προσεκτική διαχείριση των χρηματοροών, προσαρμόζουμε τις κινήσεις μας σε μία αναιμική αγορά, η οποία ασκεί σημαντικές πιέσεις, κυρίως μέσω των private label». Και εξακολούθησε: «Συνεχίζουμε στον δρόμο της καινοτομίας και της δημιουργίας νέων προϊόντων, αξιοποιώντας τις νέες παραγωγικές μας εγκαταστάσεις και τις δυνατότητες αυτοχρηματοδότησης. Η FrieslandCampina Hellas αναδεικνύεται ως ο πλέον αξιόπιστος εταίρος στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς, διατηρώντας πάντοτε υψηλό το επίπεδο των σχέσεων ειλικρινούς συνεργασίας που έχει δημιουργήσει με όλα τα μέλη της μεγάλης οικογένειας FrieslandCampina, που περιλαμβάνει παραγωγούς, merchandisers, διανομείς, προμηθευτές, λιανεμπόριο».

Απαντώντας δε σε σχετική ερώτηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είπε ότι δεν πρόκειται να εισέλθει στην αγορά των private label γαλακτοκομικών, καθώς προτιμά να στηρίζει ισχυρά brands με ουσιαστική προστιθέμενη αξία, ενώ επισήμανε για άλλη μια φορά ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για την ενίσχυση της παρουσίας της στην κατηγορία των ελληνικών τυριών και αναζητά τον ιδανικό τρόπο για να το κάνει αυτό.

Η συνέντευξη Τύπου δόθηκε στο πλαίσιο παρουσίασης στους δημοσιογράφους του Milner, το οποίο το τελευταίο διάστημα έχει επενδύσει σε μια νέα στρατηγική επικοινωνίας, στοχεύοντας πλέον σε όλη την οικογένεια και εστιάζοντας όχι μόνο στα χαμηλά λιπαρά, αλλά επίσης στη γεύση του και στην υψηλή θρεπτική του αξία. «Πρεσβευτής» της νέας επικοινωνίας του Milner είναι ο διακεκριμένος σεφ Γιάννης Λουκάκος, ο οποίος πρωταγωνιστεί και στη νέα σειρά διαφημίσεων του προϊόντος που έχει επιμεληθεί η Magnet.

Τα βασικά στοιχεία της νέας στρατηγικής
Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Σκλήκας, η νέα στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας έχει σαφή προσανατολισμό στην αξιοποίηση του στελεχιακού δυναμικού της, στο οποίο η εταιρεία στηρίζεται για τη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της. «Πιστεύουμε πολύ στους ανθρώπους μας και ποντάρουμε στη δική τους ουσιαστική βοήθεια για να συνεχίσουμε στην ίδια επιτυχημένη πορεία» τόνισε, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει σε απολύσεις, απασχολεί σήμερα περισσότερους από 500 εργαζόμενους, ενώ έχει προσλάβει και 50 ανθρώπους επιπλέον, οι οποίοι απασχολούνται στη νέα παραγωγική μονάδα γάλακτος στην Πάτρα. Ο ίδιος υπολόγισε ότι από τις δραστηριότητες της εταιρείας στη χώρα μας απολαμβάνουν εισόδημα, είτε άμεσα, είτε έμμεσα, 1.200 περίπου οικογένειες. Ένας ακόμα άξονας ανάπτυξης της εταιρείας είναι, όπως είπε, η διεύρυνση του portfolio προϊόντων της, σε όλο το φάσμα των γαλακτοκομικών.

Καλή χρονιά το 2011
«Το 2011 ήταν μια πολύ καλή χρονιά για τη FrieslandCampina Hellas, και μάλιστα όχι υπό το πρίσμα της κρίσης, αλλά επί της ουσίας» ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, τονίζοντας μεταξύ άλλων τη μεγέθυνση των οικονομικών μεγεθών της, αλλά και τη νέα παραγωγική βάση που διαμόρφωσε μέσα από νέες συνεργασίες με κτηνοτρόφους και παραγωγούς. Όσον αφορά στην οικονομική κρίση, η εταιρεία την αντιμετώπισε όχι με τη συνήθη τακτική, δηλαδή απολύσεις και μειώσεις μισθών –όπου δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση–, αλλά με μια ουσιαστική αναδιάταξη των οικονομικών πόρων. «Διανύουμε εποχή μεγάλων προκλήσεων και προβληματισμού και η ανάπτυξη για την εταιρεία θα έρθει με τη συμμετοχή όλων των εργαζομένων, τους οποίους δεν μπορούμε να απογοητεύσουμε» επισήμανε.

Παράλληλα, τόνισε την υγιή χρηματοοικονομική κατάσταση της εταιρείας, «η οποία μπορεί να χρηματοδοτεί με ίδια κεφάλαια τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες της». Όπως ανέφερε, η FrieslandCampina Hellas έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στο σύνολο της αγοράς γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς και την πρώτη θέση στις 5 από τις 6 προϊοντικές κατηγορίες του κλάδου. «Είμαστε συνεχώς ενεργοί στην προσπάθεια διατήρησης της υψηλής μας ανταγωνιστικότητας, εστιάζοντας στην εξοικονόμηση κόστους, χωρίς να θυσιάσουμε θέσεις εργασίας, αλλά και χωρίς να περικόψουμε τις απολαβές του προσωπικού.

Με προσεκτική διαχείριση των χρηματοροών, προσαρμόζουμε τις κινήσεις μας σε μία αναιμική αγορά, η οποία ασκεί σημαντικές πιέσεις, κυρίως μέσω των private label». Και εξακολούθησε: «Συνεχίζουμε στον δρόμο της καινοτομίας και της δημιουργίας νέων προϊόντων, αξιοποιώντας τις νέες παραγωγικές μας εγκαταστάσεις και τις δυνατότητες αυτοχρηματοδότησης. Η FrieslandCampina Hellas αναδεικνύεται ως ο πλέον αξιόπιστος εταίρος στη δύσκολη συγκυρία της αγοράς, διατηρώντας πάντοτε υψηλό το επίπεδο των σχέσεων ειλικρινούς συνεργασίας που έχει δημιουργήσει με όλα τα μέλη της μεγάλης οικογένειας FrieslandCampina, που περιλαμβάνει παραγωγούς, merchandisers, διανομείς, προμηθευτές, λιανεμπόριο».

Απαντώντας δε σε σχετική ερώτηση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας είπε ότι δεν πρόκειται να εισέλθει στην αγορά των private label γαλακτοκομικών, καθώς προτιμά να στηρίζει ισχυρά brands με ουσιαστική προστιθέμενη αξία, ενώ επισήμανε για άλλη μια φορά ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για την ενίσχυση της παρουσίας της στην κατηγορία των ελληνικών τυριών και αναζητά τον ιδανικό τρόπο για να το κάνει αυτό.


Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη
Όπως ανέφερε ο Γρηγόρης Σκλήκας, μπροστά στα αυξανόμενα κοινωνικά προβλήματα, η FrieslandCampina Hellas συνεχίζει με εντονότερο ρυθμό, αλλά πάντοτε με διακριτικότητα, το πρόγραμμα Κοινωνικής Υπευθυνότητας, εστιάζοντας στον άνθρωπο και στην οικογένεια. «Η ενίσχυση της κοινότητας των πολύτεκνων οικογενειών παραμένει στην κορυφή της κοινωνικής μας ατζέντας, ενώ παράλληλα έχει δημιουργηθεί το πρόγραμμα “Μέρισμα Φροντίδας & Αγάπης”, μέσω του οποίου σημαντικές ποσότητες εταιρικών προϊόντων προσφέρονται σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και ευαγή ιδρύματα.

Το πρόγραμμα “Μέρισμα Φροντίδας & Αγάπης” προσέφερε ήδη στο πρώτο τετράμηνο του 2012 προϊόντα των οποίων η αξία προσεγγίζει τις 300.000 ευρώ» επισήμανε. Όπως ανέφερε, η εταιρεία εφαρμόζει πρόγραμμα κοινωνικής υποστήριξης για τους συνεργαζόμενους με την εταιρεία κτηνοτρόφους και τα μέλη των οικογενειών τους. Τέλος, με την αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενισχύονται από την εταιρεία επιλεγμένες εκστρατείες κοινωνικής αλληλεγγύης, όπως το έργο των Γιατρών του Κόσμου.

Κλείνοντας τη συνέντευξη Τύπου, ο Γρηγόρης Σκλήκας ενημέρωσε τους δημοσιογράφους ότι η εταιρεία υποστηρίζει την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος ως μία ευκαιρία διάδοσης της συσσωρευμένης γνώσης 130 και πλέον ετών σχετικά με την αξιοποίηση των ευεργετικών ιδιοτήτων των φυσικών γαλακτοκομικών προϊόντων στην ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού. Η Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος έχει καθιερωθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Γεωργίας & Τροφίμων (FAO) του ΟΗΕ και εορτάζεται την 1η Ιουνίου. Όπως είπε, η FrieslandCampina Hellas, για πρώτη φορά φέτος, εντάσσει την Παγκόσμια Ημέρα Γάλακτος στο πρόγραμμα των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας.

Η διεθνής παρουσία της Royal FrieslandCampina
Δημιουργώντας εταιρική αξία με τη Στρατηγική «Route 2020»
«Η γεωγραφική επέκταση και ισχυροποίηση της θέσης της Royal FrieslandCampina αποτελεί έναν από τους έξι μοχλούς δημιουργίας εταιρικής αξίας (value drivers) που περιλαμβάνονται στη Στρατηγική “Route 2020” και υλοποιείται μέσα από στοχευμένες εξαγορές και συμπράξεις, με την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και του ίδιου του στελεχιακού δυναμικού της εταιρείας. Με 14 παραγωγικές μονάδες, σε 6 χώρες, η Royal FrieslandCampina στοχεύει στον περαιτέρω εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου επώνυμων προϊόντων της και στην επιτάχυνση της απόδοσης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της που προσεγγίζουν σε αξία τα 850 εκατομμύρια ευρώ» επισήμανε μεταξύ άλλων ο Γρηγόρης Σκλήκας αναφερόμενος στη διεθνή πορεία της εταιρείας.

Ο ίδιος, αναλαμβάνοντας τη διοίκηση του τμήματος νοτιοανατολικής Ευρώπης της Royal FrieslandCampina, έχει πλέον υπό την εποπτεία του τις εταιρείες FrieslandCampina Hellas, FrieslandCampina Hungary, FrieslandCampina Romania, καθώς και τις δραστηριότητες σε Κύπρο, Τουρκία, Αλβανία, FYROM, Βουλγαρία, Σερβία, Μαυροβούνιο, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κροατία, Σλοβενία και Μολδαβία. Η έδρα του παραμένει στην Αθήνα, ενώ διατηρεί ταυτόχρονα τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου της FrieslandCampina Hellas. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο Γρηγόρης Σκλήκας, ο όμιλος της FrieslandCampina έκλεισε το 2011 με συνεταιριστική βάση αποτελούμενη από 20.000 περίπου γαλακτοπαραγωγούς-μέλη, επεξεργασία πάνω από 10.000.000 τόνους γάλακτος ετησίως και παρουσία με 116 παραγωγικές μονάδες σε 30 χώρες. Ο συνολικός κύκλος εργασιών αγγίζει το επίπεδο των 10 δισ. ευρώ.

 

Marketing Week (T. 1387)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778