Marketing Week - Γιώργος Αναστασιάδης: Το περιτύλιγμα και η ουσία

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Γιώργος Αναστασιάδης: Το περιτύλιγμα και η ουσία

10 Μαΐου 2012 | 10:31 Γράφει ο Γιώργος  Αναστασιάδης Topics: Brand Forward,Branding

Γράφω συχνά ότι το branding δεν είναι μέρος της εμπορικής επικοινωνίας, αλλά αντίθετα, ότι η εμπορική επικοινωνία είναι μέρος του branding. Από τις αντιδράσεις καταλαβαίνω ότι αυτό μπερδεύει πολλούς. Ειδικά όσους αντιλαμβάνονται το branding ως απλή δημιουργία εκείνου του «περιτυλίγματος» που από μόνο του θα δώσει π.χ. σε ένα προϊόν, μια υπηρεσία, έναν οργανισμό, ένα πρόσωπο, έναν τόπο ή ακόμα και μια ποδοσφαιρική ομάδα, αξίες και χαρακτηριστικά που δεν έχουν.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778