Marketing Week - Customer Services & Call Center Conference: Το τρίπτυχο της επιτυχίας στην εξυπηρέτηση πελατών

Δευτέρα, 21 Αυγούστου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Customer Services & Call Center Conference: Το τρίπτυχο της επιτυχίας στην εξυπηρέτηση πελατών

15 Σεπτεμβρίου 2011 | 12:13 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Retail,Συνέδρια

Στην εναρμόνιση ανθρώπων, διαδικασιών και τεχνολογίας βρίσκεται το μέλλον στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, σύμφωνα με τα συμπεράσματα του συνεδρίου Customer Service & Call Center Conference, που πραγματοποιήθηκε στις 19 Μαΐου από το Marketing Week, στο αμφιθέατρο της OTEAcademy.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778