Marketing Week - Αεροπορικές εταιρείες online: Ο πελάτης, στο κέντρο της ψηφιακής στρατηγικής

Δευτέρα, 20 Μαΐου 2019

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προδημοσίευση στο MarketingWeek Online

Αεροπορικές εταιρείες online: Ο πελάτης, στο κέντρο της ψηφιακής στρατηγικής

14 Ιουλίου 2011 | 11:28 Γράφει η Κατερίνα  Βαλλογιάννη Topics: Special Reports,Αεροπορικές Εταιρίες,Τουρισμός

Σημαντικές επενδύσεις στον τομέα της Οnline Επικοινωνίας αλλά και των online πωλήσεων πραγματοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες, με πρώτο στόχο την ικανοποίηση των πελατών που επιλέγουν το Ιnternet για τις τουριστικές συναλλαγές τους.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778