Marketing Week - Γάλα, τα μεγάλα λανσαρίσματα της δεκαετίας 2000-2010

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Λειτουργικά γάλατα και υψηλή παστερίωση έδωσαν τον τόνο

Γάλα, τα μεγάλα λανσαρίσματα της δεκαετίας 2000-2010

19 Απριλίου 2011 | 10:56 Γράφει ο Δημήτρης  Κορδεράς Topics: Special Reports,Τρόφιμα - Ποτά

Γάλα, τα μεγάλα λανσαρίσματα της δεκαετίας 2000-2010

Τα λειτουργικά γάλατα ήταν εκείνα που έδωσαν ώθηση στην αγορά γάλακτος τη δεκαετία 2000-2010, όπως προκύπτει από την επεξεργασία των στοιχείων. Οι μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες επένδυσαν σημαντικά κονδύλια σε γάλατα με περισσότερο ασβέστιο, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, ανοίγοντας ένα νέο segment που εξακολουθεί να έχει το δικό του πιστό κοινό, έστω και εν μέσω κρίσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778