Σημαντικούς περιορισμούς στο πώς οι πολιτικές διαφημίσεις μπορούν να στοχεύσουν τους χρήστες διαδικτυακά δρομολογεί η Google, μετά από διαμάχη σε υψηλούς τόνους για τη διαχείριση προεκλογικών μηνυμάτων από τις online πλατφόρμες.

Η εταιρεία της Alphabet ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι δεν θα επιτρέπει πλέον οι προεκλογικές διαφημίσεις να κάνουν target με βάση το πολιτικό affiliation σε Google Search και YouTube, ενώ η εταιρεία περιορίζει επίσης τις ψευδείς πληροφορίες και τα deepfakes στις διαφημίσεις, μετά από κριτική ότι η ίδια αλλά και το Facebook «έτρεξαν» διαφημίσεις από τον Donald Trump που παραπληροφορούν εσκεμμένα.

Το δίκτυο δήλωσε επίσης ότι απενεργοποιεί το εργαλείο Customer Match για τις πολιτικές διαφημίσεις, το οποίο επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να συνδυάζουν τα δικά τους data με το σώμα πληροφοριών της Google, για πιο ακριβή στόχευση. Ωστόσο, ο διαδικτυακός κολοσσός δεν απαγορεύει συνολικά τις πολιτικές διαφημίσεις, οι οποίες θα έχουν ακόμα τη δυνατότητα να απευθύνονται στους χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία.

Πρόσφατα, το Twitter δρομολόγησε τον ολοκληρωτικό αποκλεισμό των προεκλογικών εκστρατειών, ενώ, στον αντίποδα, εκπρόσωποι του Facebook έχουν τονίσει επανειλημμένα ότι δεν πρόκειται να αναλάβουν τον ρόλο του «εξακριβωτή» της αλήθειας των πολιτικών μηνυμάτων.
(Πηγή: AdAge)