Μια αλλαγή που αναμένεται να επηρεάσει τον σχεδιασμό των στρατηγικών influencer marketing, αλλά και τον τρόπο που τα brands μετρούν την αποτελεσματικότητά τους δρομολογεί το Instagram.

Όπως ανακοίνωσε ο CEO Adam Mosseri στο συνέδριο WIRED25 στο Σαν Φρανσίσκο, η πλατφόρμα σχεδιάζει να ξεκινήσει να τεστάρει την απομάκρυνση του αριθμού των Likes στις ΗΠΑ, ήδη από αυτή την εβδομάδα. Στα tests που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, το κοινωνικό δίκτυο έκρυψε τον αριθμό των Likes στο Feed, στην πλατφόρμα του desktop και στα profiles. Μόνο ο ιδιοκτήτης του λογαριασμού μπορεί να δει τον αριθμό τους σε κάθε post.

Με μια τέτοια κίνηση εκτιμάται ότι τα δεδομένα στο influencer marketing θα αλλάξουν ριζικά, καθώς το metric για social proof «ιδιωτικοποιείται». Χωρίς έναν εμφανή δείκτη, όπως τα Likes, οι influencers και τα agencies θα πρέπει να προσαρμοστούν ώστε να αποδεικνύουν με διαφορετικούς τρόπους την αξία τους στα brands.

Την ίδια στιγμή ωστόσο, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αποτελεί μια θετική εξέλιξη, επιτρέποντας και στις δύο πλευρές να εδραιώσουν μια σχέση βαθύτερου engagement και να υπερβούν το επιφανειακό metric των Likes. Το Instagram ξεκίνησε να πειραματίζεται με την απόκρυψη του αριθμού των Likes νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ενώ σε αντίστοιχες δοκιμές έχει επιβεβαιώσει ότι προχωράει και το Facebook.
(Πηγή: Marketingland)