Το agency του Omnicom Media Group, PHD, φέρεται να επέλεξε η LG Electronics για την ανάθεση του παγκόσμιου media λογαριασμού της, μετά από διαγωνιστική διαδικασία.

Η PHD Κορέας ηγήθηκε της συμμετοχής. Σύμφωνα με την R3 Worldwide, η media δαπάνη της LG διεθνώς έφτανε τα 800 εκατ. δολάρια, τη στιγμή της προκήρυξης του spec, την περασμένη άνοιξη. Μέχρι πρότινος, το Havas Media Group χειριζόταν τον λογαριασμό εκτός ΗΠΑ από το 2013, δεν συμμετείχε ωστόσο στον τελευταίο διαγωνισμό.

Σε ανακοίνωσή του τον Απρίλιο, εκπρόσωπός του είχε δηλώσει σχετικά: «Η σχέση μεταξύ Havas Media Group και LG Electronics ήταν μακρά και αποδοτική, και η Havas Media επένδυσε σημαντικά σε αυτή. Ωστόσο, έχουμε λάβει τη στρατηγική απόφαση να μη συμμετέχουμε στο επερχόμενο review».

Η Horizon Media ήταν το agency of record της LG ΗΠΑ σε επίπεδο communications planning και paid media από το 2016. Η Horizon δεν έλαβε μέρος στο spec καθώς η LG επιθυμούσε να συγκεντρώσει όλες τις περιοχές σε ένα agency. O λογαριασμός στην Αμερική είχε υπολογιστεί κατά το παρελθόν στα 50 εκατ. δολάρια. Καμία από τις πλευρές δεν έχει επιβεβαιώσει τις πληροφορίες.
(Πηγή: Campaign)