Τα 4,6 δισ. δολάρια αναμένεται να φτάσει η παγκόσμια διαφημιστική αγορά του κινηματογράφου, ενισχυμένη κατά 6,8 από το 2018, σύμφωνα με στοιχεία του WARC.

Πρόκειται για την υψηλότερη ανάπτυξη από όλα τα παραδοσιακά Μέσα, στο 4,6% για το 2019 (624,9 δισ. δολάρια), η οποία τοποθετεί τον κινηματογράφο ως το δεύτερο ταχύτερα αναπτυσσόμενο διαφημιστικό μέσο φέτος, πίσω από το internet ως σύνολο. Αν και αρκετά περιορισμένο στο 0,7%, το μερίδιο του cinema στην παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να παραμείνει σταθερό και το 2019, καθιστώντας το ως το μοναδικό Μέσο, εκτός από το διαδίκτυο, που δεν θα βιώσει απώλειες μεριδίου.

Στη Ευρώπη, οι διαφημιστές δαπανούν 1,6 φορές περισσότερο στο σινεμά ανά εισιτήριο σε σύγκριση με τις ΗΠΑ. Η Μ. Βρετανία οδηγεί την κούρσα, παρά το γεγονός ότι το 46% των βρετανών καταναλωτών δηλώνει ότι το Netflix αποτελεί την πρώτη του επιλογή για την παρακολούθηση ταινιών.

Σύμφωνα με τον James McDonald, Managing Editor της WARC Data «ο βιωματικός χαρακτήρας του κινηματογράφου τον τοποθετεί σε διαφορετικό επίπεδο από τις υπηρεσίες SVOD, οι οποίες κατέχουν παρόμοια θέση με την παραδοσιακή τηλεόραση. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αποκλειστικότητα των box office επιτυχιών, κυρίως franchises, διασφαλίζει ότι τυχόν πιέσεις από τέτοιου είδους πλατφόρμες θα είναι ελάχιστες, βραχυπρόθεσμα».