Ένα άδειο, πλαστικό μπουκάλι Coca-Cola έχει πρωταγωνιστή η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Ogilvy Greece για την Coca-Cola, στο πλαίσιο του προγράμματος Zero Waste Beaches.

Σκοπός της καμπάνιας, που «τρέχει» σε τηλεόραση, outdoor και digital, είναι να παροτρύνει τους χρήστες να μπουν στο Facebook Messenger της Coca-Cola και να συνομιλήσουν με το chatbot που δημιουργήθηκε για την ενέργεια. Σε αυτό, κάθε χρήστης καλείται να ανεβάσει φωτογραφία του δικού του πλαστικού μπουκαλιού. Μέσω Artificial Intelligence, το chatbot αναγνωρίζει το υλικό του μπουκαλιού και λεπτομέρειες για το περιεχόμενό του.

Όταν πρόκειται για πλαστικό μπουκάλι, παρακινεί το κοινό να επιλέξει σε τι αντικείμενο παραλίας θέλει να ανακυκλωθεί. Στη συνέχεια, ο χρήστης επιλέγει το χρώμα του αντικειμένου και την παραλία στην οποία θέλει να δοθεί ως δώρο. Την επικοινωνία «ντύνει» μουσικά μια νέα διασκευή του «My way» του Frank Sinatra, που δημιουργήθηκε ειδικά για τις ανάγκες της καμπάνιας, ενώ την παραγωγή υπογράφει η Foss Productions.