Η UM της Interpublic κέρδισε τον λογαριασμό media planning and buying της Mattel για τις αγορές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής και Ασίας-Ειρηνικού.

Η Mattel, κατασκευαστής εμβληματικών παιχνιδιών όπως Barbie, Hot Wheels και Fisher-Price, ανέθεσε τα media στη Λατινική Αμερική στη UM τον Ιανουάριο του 2018. Το μέγεθος του λογαριασμού δεν είναι γνωστό, ωστόσο, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Mattel, η διαφημιστική της δαπάνη πέρυσι άγγιξε τα 526 εκατ. δολάρια παγκοσμίως και η δραστηριότητά της εκτός ΗΠΑ αντιπροσώπευε περίπου το 45% των πωλήσεων.

Η Carat, του Dentsu Aegis Network χειριζόταν τον λογαριασμό σε πολλές κομβικές αγορές, όπως αυτή της Μ. Βρετανίας. «Η έμφασή μας στη δημιουργικότητα και την ανάπτυξη ιδεών, σε συνδυασμό με την ουσιαστική κατανόηση των data και των κοινών, είχε ως αποτέλεσμα μια υπέροχη χημεία με τη Mattel ευθύς εξαρχής και η ομάδα μας είναι εξαιρετικά παθιασμένη με τη συνεργασία», δήλωσε ο Chris Skinner, Πρόεδρος της UM, EMEA.

Η Mattel περιόρισε τις δαπάνες της σε διαφήμιση και προώθηση στο 11,7% των καθαρών πωλήσεων το 2017, αλλά αναμένεται να τις αυξήσει και πάλι, στοχεύοντας στην επιστροφή στην ανάπτυξη. Τα ψηφιακά κανάλια φαίνεται πως θα αποτελέσουν προτεραιότητα, καθώς είναι εκείνα στα οποία στρέφονται οι καταναλωτές όταν πρόκειται να λάβουν αποφάσεις αγοράς, όπως σχολίασε η εταιρεία.
(Πηγή: Campaign)