Το Aperol ξεχώρισε ως Brand of The Year
Η Coca-Cola Τρία Έψιλον απέσπασε 23 βραβεία στα φετινά Social Media Awards.

Συγκεκριμένα, το Aperol, με την καμπάνια «Happy Interview by Aperol Spritz» της 4 Wise Monkeys έλαβε συνολικά 17 βραβεία, εκ των οποίων 4 Silver, 9 Gold και 3 Platinum, αλλά και το μεγάλο βραβείο Brand of the Year. Με 4 ακόμη βραβεία ξεχώρισαν τα Premium Spirits Famous Grouse και Campari, το Famous Grouse με την καμπάνια Famous for a Reason (4 Wise Monkeys) και τo Campari με την ενέργεια Negroni Week (4 Wise Monkeys).

Επιπλέον, 2 Bronze κατέκτησαν και οι χυμοί της εταιρείας, Amita Motion και Frulite. Η Amita Motion στην κατηγορία Best Content in Social Media για το πρώτο branded fully illustrated 360 video για την ενέργεια «#stakapakia» (Initiative και IMBA), και το Frulite με το Best Social Media Contest για τον διαγωνισμό «Ksezoumise τα αστέρια» (jnl+).