Δράση για σωστά στοχευμένη διαφήμιση
Η Διεθνής Συμμαχία για την Υπεύθυνη Κατανάλωση Αλκοόλ (IARD) ενώνει τις δυνάμεις της με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να ενθαρρύνει την υπεύθυνη προβολή στα social media και να προφυλάξει τους ανήλικους χρήστες από την έκθεσή τους σε διαφημίσεις αλκοολούχων ποτών.

Μια ομάδα 11 κορυφαίων παραγωγών μπίρας, κρασιού και ποτών, μεταξύ των οποίων οι AB InBev, Bacardi, Carlsberg Group, Diageo και Pernod Ricard θα συνεργαστούν με το Facebook, το Snapchat, το Twitter και το YouTube προκειμένου να αποτρέψουν την ανεύθυνη επικοινωνία. Η IARD έχει αναλάβει τρεις βασικές δεσμεύσεις: να διασφαλίσει ότι εφαρμόζονται οι πιο σύγχρονες δικλείδες ασφαλείας προκειμένου οι ανήλικοι να μην βλέπουν τέτοιο περιεχόμενο, να διερευνήσει ενδεχόμενες αλλαγές που θα μείωναν περαιτέρω την έκθεσή τους σε αυτές και να βρει τρόπους με τους οποίους κάθε χρήστης θα έχει μεγαλύτερο έλεγχο για το εάν θα δει διαφημίσεις αλκοόλ, μέσω μηχανισμών opt-out. Η Συμμαχία επιθυμεί να διαδώσει την πρωτοβουλία, τόσο μέσω social media, όσο και μέσω του Τύπου, δημοσιεύοντας μια ολοσέλιδη καταχώριση στους Times.