Πολυ-συμμετοχική έρευνα online και offline
Τον Οκτώβριο ξεκινάει το Supermarkets’ BrandBeat, η πολύ-συμμετοχική έρευνα της Braincandy, για τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα (online και offline).

Το Superμarkets’ BrandBeat, μια έρευνα που εμπιστεύονται κάθε χρόνο πολλές FMCG εταιρείες, αλλά και όλοι οι μεγάλοι λιανέμποροι, θα εστιάσει στις ασυνείδητες αντιδράσεις και συναισθήματα των καταναλωτών (implicit approach), χαρτογραφώντας για 5η συνεχόμενη χρονιά την εικόνα των ελληνικών σούπερ μάρκετ. Τα ερευνητικά αποτελέσματα αυτής της χρονιάς αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μετά την πρόσφατη είσοδο της Μασούτης ΑΕ στην Αττική, αλλά και την πανελλαδική παρουσία του Σκλαβενίτη που μετράει πάνω από έναν χρόνο. Οι συμμετοχές έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ για τις εταιρείες που θα κλείσουν τη θέση τους μέχρι τα τέλη του Σεπτεμβρίου, υπάρχει μειωμένη τιμή.