Δεν κατέθεσε υποψηφιότητες για τα βραβεία, σύμφωνα με την πολιτική του
Το Publicis Groupe ανακοίνωσε τον Ιούνιο 2017 ότι παγώνει το budget του για προωθητικές εκδηλώσεις και κλαδικά βραβεία μέχρι την 1η Ιουλίου 2018, ώστε να συγκεντρωθεί στην ανάπτυξη της πλατφόρμας Marcel.

Αυτή η απόφαση του Groupe ακολουθήθηκε πιστά καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Για λόγους διαφάνειας και λόγω του ότι αυτή η πρωτοβουλία ξεκίνησε στην Croisette κατά τη διάρκεια του περσινού Φεστιβάλ, το Publicis Groupe εξέδωσε ανακοίνωση με τις λεπτομέρειες της ανάμειξής του στο 2018 Cannes Lions Festival. Το Publicis Groupe τήρησε τους αυστηρούς κανόνες του σχετικά με τη μη συμμετοχή του σε βραβεία και δεν κατέθεσε κανένα έργο στο φετινό φεστιβάλ Cannes Lions, με μία μόνο εξαίρεση κοινωνικού περιεχομένου.

Ωστόσο, κάποιοι από τους πελάτες και συνεργάτες του ανέλαβαν το κόστος της συμμετοχής για καμπάνιες που έκριναν πως αξίζει να βραβευτούν. Τον τελευταίο χρόνο, το Publicis Groupe χτίζει μια συνεργασία με το ψηφιακό προϊόν του Cannes Lions, το «The Work». Χάρη σε αυτή τη συνεργασία και μέσω των δυνατοτήτων της πλατφόρμας Marcel, οι υπάλληλοι του Groupe θα αποκτήσουν πρόσβαση σε βραβευμένα έργα από το 2001 έως το 2018 και θα μπορούν να ψάξουν πάνω από 200.000 δημιουργικές καμπάνιες από μεμονωμένα brands και agencies. Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, την Τρίτη 19 Ιουνίου, το Publicis Groupe θα παρουσιάσει το Marcel στην κεντρική σκηνή του Palais des Festivals.