Για πρώτη φορά στην Ελλάδα Android TV με ενσωματωμένο το Netflix
Δυναμική είσοδο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης κάνει η Wind, η οποία αποκάλυψε σήμερα τη νέα της τηλεοπτική υπηρεσία Wind Vision.

«Η είσοδός μας στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης αποτελεί ιστορική στιγμή και νέο πυλώνα ανάπτυξης για την εταιρεία, που έρχεται να προστεθεί στον μετασχηματισμό της Wind», δήλωσε ο Νάσος Ζαρκαλής, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Wind. Η νέα συνδρομητική υπηρεσία Wind Vision αξιοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες όσον αφορά στη μετάδοση τηλεοπτικού περιεχομένου, σε συνδυασμό με premium περιεχόμενο. Ο εξοπλισμός της Wind Vision συνδέει τηλεοπτικό περιεχόμενο που μεταδίδεται ευρυζωνικά μέσω του δικτύου σταθερής και Internet της Wind και τη λήψη επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης χωρίς να χρειάζεται η εγκατάσταση δορυφορικού πιάτου.

Επιπλέον, ο αποκωδικοποιητής, ο οποίος τοποθετείται από την εταιρεία ως ένας από τους πιο τεχνολογικά προηγμένους στην αγορά, μπορεί να συνδεθεί στο οικιακό δίκτυο ενσύρματα, αλλά και ασύρματα μέσω wifi. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη συνεργασία της Wind Vision με το Netflix, το οποίο είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης. Επίσης, μέσα από μια μεγάλη συνεργασία της Wind με τη Google, η Wind Vision γίνεται η πρώτη συνδρομητική υπηρεσία Android TV στην Ελλάδα και ανάμεσα στις πρώτες στην Ευρώπη.

Για τη Wind Ελλάς, η είσοδος στη συνδρομητική τηλεόραση αποτελεί μια μεγάλη, μακροχρόνια επένδυση, με τον Νάσο Ζαρκαλή να επισημαίνει ότι αν το 2017 ήταν για τη Wind το έτος του Fiber, το 2018 είναι η χρονιά της τηλεόρασης και του περιεχομένου. Στη σημερινή παρουσίαση αποκαλύφθηκε και η καμπάνια του Wind Vision, η οποία θα λανσαριστεί σήμερα το βράδυ. Την καμπάνια επιμελείται η The Newtons Laboratory, η οποία χειρίζεται τον διαφημιστικό λογαριασμό της Wind.