Σε διαδραστικά Q&As στο πλαίσιο του Peak Marketing Conference
Εμπλουτίζεται ακόμα περισσότερο το πρόγραμμα του Peak Marketing Conference, του 1ου ελληνικού συνεδρίου που εστιάζει αποκλειστικά σε όλες τις σημαντικές τάσεις και πτυχές του Google Marketing.

Το συνέδριο πραγματοποιείται αυτή την Πέμπτη, 13 Ιουλίου, και περιλαμβάνει παρουσιάσεις από 5 keynote διεθνείς ομιλητές, 10 πετυχημένους Έλληνες practitioners, καθώς και 2 εξειδικευμένα workshops. Έτσι, οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αλλά και να συμμετάσχουν -μέσω του conferience.com- σε μια σειρά από διαδραστικές συζητήσεις. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Βαρέλογλου, Business Development Director των Isobar και iProspect, θα συντονίσει το Q&A με τον Ofer Golan, Google product & Brand Strategy Expert.

Λίγο αργότερα, στο πλαίσιο της ενότητας «Google Performance:  How to build a cutting-edge Marketing Strategy that converts», ο Πάνος Λαδάς, Search Engine Marketing στην On Marketing, θα θέσει μαζί με το κοινό τις ερωτήσεις προς τον Pete Campbell, Managing Director της Kaizen. Τέλος, κατά τη διάρκεια της ενότητας «Google Analytics: How to nail Measurement & Data-Driven Attribution», ο Γιώργος Φραγκάκης, μέχρι πρότινος Managing Director του ThinkDigital Group Advertising, θα συνομιλήσει με τον Mariusz Gasiewski, CEEGR Performance Sales Activation Lead, Google Poland. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στο www.peakmarketingconference.gr.