Ο Διευθύνων Σύμβουλος του oμίλου στην Ελλάδα, Τάσος Πράσινος, σχολιάζει τις επιδόσεις
Η ΒBDO ήταν ο μεγάλος νικητής του φετινού Φεστιβάλ των Καννών.

Συγκεκριμένα, η ΒΒDO Worldwide ανακηρύχθηκε «Most Creative Network in the World», ενώ η Clemenger/BBDO (Αυστραλία) αναδείχθηκε «Most Creative Agency of the Year». To δίκτυο της BBDO συγκέντρωσε συνολικά τον εντυπωσιακό αριθμό των 144 Lions. Νωρίτερα φέτος, η BBDO είχε αναδειχθεί «Most Strategic Network in the World» στα βραβεία WARC και «Μοst Effective Network in the World»στα Effies.

«Στρατηγική – Δημιουργικότητα – Αποτελεσματικότητα είναι το τρίπτυχο στο οποίο επικεντρώνεται η BBDO σε μία εποχή μεγάλων αλλαγών και μεγάλων ανατροπών παντού» παρατήρησε ο Τάσος Πράσινος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του oμίλου της ΒΒDO στην Ελλάδα, σχολιάζοντας τις επιτυχίες της εταιρίας και συμπλήρωσε: «Χωρίς στρατηγική δεν υπάρχει προοπτική, χωρίς δημιουργικότητα δεν υπάρχει παρόν και χωρίς αποτελεσματικότητα δεν υπάρχει αύριο».