Όπως καταγράφεται από την απήχηση του επερχόμενου συνεδρίου Programmatic Advertising’17
Σημαντικά αυξημένο είναι σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές το ενδιαφέρον της αγοράς για το συνέδριο Programmatic Advertising’17 (www.programmatic.gr), κάτι που επιβεβαιώνει, μεταξύ άλλων, την εξέλιξη του Programmatic Trading σε βασική επιλογή για brands και publishers.

Στο συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί αυτήν την Παρασκευή, 26 Μαΐου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, έχουν ήδη εξασφαλίσει θέση εκπρόσωποι από εταιρείες όπως οι Aegean Airlines, Alpha Bank, BMW, Γερμανός, Cosmetic Derma Medicine, Eurobank, Hasbro, Minerva, ΟΠΑΠ, OTE, Pandora, Praktiker, Χρυσός Οδηγός και Wind. Στο Programmatic Advertising’17 θα συμμετάσχουν 9 ομιλητές από το εξωτερικό και 7 στελέχη από την ελληνική αγορά, ενώ το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του ΣΔΕ και του IAB Hellas.