Άνοδο 2% βλέπει ο διαφημιστικός όμιλος για το τρίτο τετράμηνο του 2012

(ΠΑΡΙΣΙ) Όπως ανέφερε ο ίδιος, η Unilever επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται την πληροφορία, ειδικότερα την πληροφορία που προκύπτει από τα social media και τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζει το data αυτό στο marketing. «Πιστεύουμε ότι το κομμάτι του data προσφέρει μια εκπληκτική ευκαιρία για τη μεταμόρφωση του marketing, μια ευκαιρία της οποίας σκοπεύουμε να ηγηθούμε και το γεγονός ότι θα δουλέψουμε με μια εταιρεία όπως η Unilever, είναι εξαιρετικό», δήλωσε ο D. Jones. Η Havas διαγωνίσθηκε τόσο με διαφημιστικούς ομίλους και media groups, όσο και με συμβούλους management για να κερδίσει το εν λόγω business.

Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, η Havas ανακοίνωσε οργανική ανάπτυξη της τάξης του 2% και έσοδα 546 εκατ. δολαρίων για το τρίτο τετράμηνο του 2012. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Βόρεια Αμερική εμφάνισε ανάπτυξη της τάξης του 2,5%, η Ευρώπη έπεσε κατά -4%. O υπόλοιπος κόσμος σημείωσε άνοδο 11,2%. Ο David Jones εκτιμά ότι τα δύο μεγάλα γεγονότα των τελευταίων ημερών, οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και ο τυφώνας Σάντυ, δεν θα επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα του ομίλου.