Στη MediaCom ανέθεσε σύμφωνα με πληροφορίες το σύνολο του παγκόσμιου media λογαριασμού της η Hasbro.

Το agency του WPP χειριζόταν μέχρι πρότινος το buying και planning στη Λατινική Αμερική και η OMD την υπόλοιπη δραστηριότητα. Η συνεργασία με την OMD ξεκίνησε το 2013, μετά από διαδικασία αναθεώρησης, στην οποία συμμετείχε και η Initiative, τότε κάτοχος του λογαριασμού, η οποία τον είχε κερδίσει από τη MediaCom τρία χρόνια νωρίτερα.

Η OMD είχε ήδη δουλέψει τον λογαριασμό σε περισσότερες από 10 διεθνείς αγορές προτού τον αναλάβει συνολικά, εκτός από τη Λατινική Αμερική. Το 2013 ανέλαβε και τον λογαριασμό της Β. Αμερικής, καθώς και καθήκοντα σε συγκεκριμένες αγορές σε Ασία και Ευρώπη. Καμία από τις εμπλεκόμενες εταιρείες δεν έχει προβεί σε σχόλιο σχετικά, ενώ δεν έχει γίνει σαφές αν η OMD θα διατηρήσει μέρος του λογαριασμού.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις της COMvergence, για το διάστημα Ιούλιος 2018-Ιούνιος 2019, η Hasbro δαπάνησε σε measured media περί τα 52 εκατ. δολάρια. Τον περασμένο Οκτώβριο, οι μετοχές του κολοσσού των παιχνιδιών κατακρημνίσθηκαν κατά 15%, μετά την ανακοίνωση ότι το καθαρό του εισόδημα έπεσε στα 212,9 εκατ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2019, από τα 263,9 εκατ. το προηγούμενο έτος.
(Πηγή: AdAge)