Μια νέα πρωτοβουλία στη μάχη κατά του πλαστικού δρομολογούν τα super markets Asda, η Unilever και η Kellogg’s.

Η αλυσίδα λανσάρει το πρώτο της κατάστημα όπου οι καταναλωτές δεν θα αγοράζουν συσκευασμένα προϊόντα, αλλά θα επαναγεμίζουν τα δοχεία που ήδη διαθέτουν, σε συνεργασία με brands που καλούνται να εγκαταλείψουν τα υλικά συσκευασίας τους. Το νέο κατάστημα refill θα εγκαινιαστεί τον Μάιο στο Middleton, προσφέρονται μια ευρεία γκάμα προϊόντων, από καφέ μέχρι ζυμαρικά, τόσο από επώνυμες μάρκες, όσο και ιδιωτικής ετικέτας.

Οι πελάτες θα μπορούν επίσης να βρουν «χύμα» δημητριακά της Kellogg’s, όπως τα Rice Krispies ή το τσάι PG Tips της Unilever. Όπως σχολίασε ο Chief Executive της Asda, Roger Burnley, «η προσπάθεια να απομακρύνουμε το μη απαραίτητο πλαστικό είναι ένα ταξίδι που δεν μπορούμε να κάνουμε μόνοι μας, γι’ αυτό καλέσαμε τους προμηθευτές μας να καινοτομήσουν μαζί μας.

Είμαι ενθουσιασμένος που ονόματα όπως η Kellogg’s και η Unilever ανταποκρίθηκαν και δοκιμάζουν νέες ιδέες βιωσιμότητας». Το κατάστημα, το οποίο θα διαθέτει επίσης προηγμένες υποδομές ανακύκλωσης, θα αποτελέσει σημαντικό πείραμα υπό προσεκτική παρακολούθηση. Οι πελάτες θα ερωτώνται για την εμπειρία τους για ένα διάστημα τουλάχιστον τριών μηνών, προτού ληφθεί η απόφαση για το εάν θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα, αν θα γίνουν αλλαγές και νέες δοκιμές, ή αν το εγχείρημα θα εγκαταλειφθεί.
(Πηγή: Marketingweek.com)