Marketing Week - Brands και agencies ανταποκρίνονται στις πυρκαγιές της Αυστραλίας

Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Προσφορά προϊόντων, συγκέντρωση χρημάτων και pro bono υπηρεσίες

Brands και agencies ανταποκρίνονται στις πυρκαγιές της Αυστραλίας

14 Ιανουαρίου 2020 | 17:28 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,International

Με φόντο τις πυρκαγιές που μαίνονται στην Αυστραλία από τον περασμένο Ιούνιο καταστρέφοντας περισσότερα από 26 εκατ. στρέμματα, celebrities, agencies και εταιρείες προχωρούν σε δράσεις υποστήριξης και προσφοράς βοήθειας.

Για παράδειγμα, η Unilever Αυστραλίας, συνεργάζεται με τη Foodbank για τη δωρεά προϊόντων της, συμβάλλοντας με βασικά είδη τροφίμων, προσωπικής υγιεινής και φροντίδας σπιτιού, για την ανακούφιση οικογενειών που έχουν απομακρυνθεί από τα σπίτια τους, αλλά και σε πυροσβέστες και εθελοντές.

Brands όπως τα T2, Ben & Jerry’s και Vaseline έχουν προσφέρει 60.000 δολ. στον Ερυθρό Σταυρό της χώρας και 10.000 στη Foodbank, διευκολύνοντας τις δωρεές των καταναλωτών μέσα από το δίκτυο των Ben & Jerry’s. Τα agencies επίσης αναλαμβάνουν δράση. Το ανεξάρτητο agency Channelzero, προσφέρει pro bono τις υπηρεσίες του σε πελάτες του που συμβάλλουν στις προσπάθειες πυρόσβεσης, διάσωσης ζώων και ανασυγκρότησης των υποδομών, ενώ οι τοπικές ομάδες της S4 Capital επίσης συλλέγουν τρόφιμα και προμήθειες.

Από την πλευρά της, η DDB Αυστραλίας λάνσαρε καμπάνια με τίτλο «Το καμμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο», για τη συγκέντρωση χρημάτων για τον Αυστραλιανό Ερυθρό Σταυρό, σε συνεργασία με τους πελάτες της ΜcDonald’s, Volkswagen Group και Westpac, με «πρωταγωνιστή» ένα δέντρο φτιαγμένο από πραγματικά αποκαΐδια της πυρκαγιάς.
(Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 14 Ιανουαρίου 2020)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778