Η Warply λανσάρει σε 14 χώρες τη νέα έκδοση (IV) της πλατφόρμας Warply Engage, για υπηρεσίες Loyalty, Customer Engagement και Εμπορικής Ανάπτυξης.

Η πλατφόρμα Warply Engage IV χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, αυτοματοποιώντας σε πραγματικό χρόνο τη στόχευση και τις ενέργειες. Συγκεκριμένα, ο αλγόριθμος της πλατφόρμας μπορεί να αναγνωρίσει αυτόματα πότε μία καμπάνια εξυπηρετεί τον σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε και πότε απαιτείται τροποποίηση των παραμέτρων, για να γίνει πιο αποτελεσματική.

Παράλληλα, μπορεί να εντοπίσει για συγκεκριμένα κοινά-στόχος τα κανάλια επικοινωνίας και πωλήσεων που λειτουργούν καλύτερα, ή/και αν ενδείκνυται άλλη μορφή προώθησης. Η νέα πλατφόρμα αναγνωρίζει αυτόματα τη μοναδικότητα των εισπράξεων, τα social sharing, τα product reviews και λοιπές ενέργειες engagement και ανταμείβει τους χρήστες απευθείας.

Ταυτόχρονα, η λειτουργία Member-get-Member επιβραβεύει με κουπόνια, πόντους και χρήματα όσους καλούν φίλους στην εφαρμογή. Η καινούργια έκδοση Warply Engage διαθέτει επίσης τις υπηρεσίες Merchant Portal και Payments Keyboard για τους κλάδους banking & retail, μέσω των οποίων τράπεζες και εταιρείες λιανικού εμπορίου μπορούν να παρέχουν στους συνεργαζόμενους εμπόρους τη δυνατότητα να υλοποιήσουν τις δικές τους καμπάνιες και προσφορές, στο κεντρικό πελατολόγιο, αξιοποιώντας δυνατότητες geolocation, geotargeting και live communication.

Επιπλέον, η πλατφόρμα προσφέρει συνδυαστικά πολλές υπηρεσίες, όπως loyalty rules, discount και smart-offers rules, campaigning με push notifications, email, sms, viber, geolocation, couponing, analytics, marketing automations. Η πλατφόρμα ήδη χρησιμοποιείται από μεγάλους πελάτες και τράπεζες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Warply, πρόσφατα έγινε μέλος και στο Mastercard start path, ενώ παράλληλα άνοιξε νέα γραφεία στη Βραζιλία, με στόχο για το 2020 την επέκταση στη Β. Αμερική.