Marketing Week - Η Κωτσόβολος στο πλευρό των ΕΛΕΠΑΠ και Make-A-Wish

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Μέσω της διάθεσης ειδικών συσκευασιών δώρου στα καταστήματά της

Η Κωτσόβολος στο πλευρό των ΕΛΕΠΑΠ και Make-A-Wish

13 Δεκεμβρίου 2019 | 16:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,Retail

Η Κωτσόβολος ενισχύει το έργο της ΕΛΕΠΑΠ και του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στηρίζοντας τα παιδιά να εξελίξουν τις ικανότητές τους και να πραγματοποιήσουν τις ευχές τους.

Αγοράζοντας μία συσκευασία δώρου, από όλα τα καταστήματα Κωτσόβολος, ο καθένας μπορεί να στηρίξει το έργο της ΕΛΕΠΑΠ για τα «γενναία παιδιά» με αναπηρία, και βοηθά τα παιδιά να πραγματοποιήσουν τις θεραπείες τους. Οι νέες χάρτινες συσκευασίες δώρου της Κωτσόβολος διατίθενται σε τσάντες και κουτιά, δύο μεγέθη για κάθε είδος, για όλα τα μεγέθη των δώρων. Παράλληλα, φέτος, όλα τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα στα καταστήματα Κωτσόβολος στολίστηκαν με κορυφές ειδικά σχεδιασμένες από το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Η εταιρεία καλεί τον κόσμο να μοιραστεί τη δύναμη μίας ευχής και να στηρίξει το έργο του οργανισμού.

Marketing Week Online( 13 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778