Marketing Week - H Timberland συνεχίζει την επένδυση στο brand purpose

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Φυτεύει 26.000 δέντρα στην Γκάνα

H Timberland συνεχίζει την επένδυση στο brand purpose

12 Δεκεμβρίου 2019 | 17:31 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: CSR,International,Trends,Υγεία / Ομορφιά

Τη δέσμευσή της για ένα «πράσινο» μέλλον υπηρετεί η νέα πρωτοβουλία της Timberland, η οποία ανακοίνωσε ότι θα φυτέψει 26.000 δέντρα στην Γκάνα, σε συνεργασία με την Treedom.

Η ενέργεια εντάσσεται στο φιλόδοξο σχέδιο φύτευσης 50 εκατ. δέντρων μέσα στην επόμενη πενταετία, καθώς το outdoor lifestyle brand εστιάζει στο πρόγραμμα αναδάσωσης, στο πλαίσιο του οποίου έχει φυτέψει, από το 2001, 10 εκατ. δέντρα σε όλο τον κόσμο. Προτάσσοντας τα πλεονεκτήματα των δασών, όπως ο καθαρισμός της ατμόσφαιρας, η ρύθμιση της θερμοκρασίας και η απορρόφηση των υδάτων, η Timberland «αποβιβάζεται» στην Γκάνα για τη νέα της δράση, συμβάλλοντας έτσι στο Great Green Wall Project, ένα φυσικό σύνορο 8 χλμ. που εκτείνεται κατά πλάτος της Αφρικής.

Υπολογίζεται ότι το νέο δάσος θα συμβάλλει στην άμβλυνση των επιπτώσεων της κλιματικής αλλαγής, μειώνοντας την ένταση των ξηρασιών, απαλλάσσοντας παράλληλα την ατμόσφαιρα από τεράστιες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα. Με την καμπάνια We’re not activists που λάνσαρε πρόσφατα, η Timberland προτάσσει το οικολογικό της brand purpose, διαχωριζόμενη ωστόσο από ανταγωνιστές της, επιστρατεύοντας ένα ευρύ φάσμα από grassroots «eco-heroes», ανθρώπους που έχουν αφοσιωθεί στο να δημιουργήσουν έναν πιο «πράσινο» πλανήτη σε κοινότητες ανά τον κόσμο. (Πηγή: TheDrum)

Marketing Week Online( 12 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778