Marketing Week - Box: Νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από τον όμιλο ΟΤΕ

Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε συνεργασία με περισσότερα από 3.000 καταστήματα εστίασης πανελλαδικά

Box: Νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού από τον όμιλο ΟΤΕ

10 Δεκεμβρίου 2019 | 16:38 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τηλεπικοινωνίες

Ο όμιλος ΟΤΕ λανσάρει τη νέα υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού και καφέ «Box», προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να επιλέγουν μέσα από ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες.

Μέσα από το Box app (Android, iOS) και το www.box.gr, οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering). Στα πλεονεκτήματα του Box συγκαταλέγεται και η δυνατότητα των χρηστών να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την Cosmote ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.

Οι πελάτες του Box μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και με συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. «Με φρέσκια εικόνα και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης, που εστιάζουν στην προσωποποιημένη αναζήτηση του πελάτη, την ποικιλία στις επιλογές και τη συνεχή επιβράβευση, το Box έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειές τους στο online food delivery», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment ομίλου ΟΤΕ. Το Box σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Desquared.

Marketing Week Online( 10 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778