Marketing Week - AR εμπειρία από το Jack Daniel’s

Τετάρτη, 29 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ψηφιακό ταξίδι των καταναλωτών γύρω από την ιστορία του brand

AR εμπειρία από το Jack Daniel’s

9 Δεκεμβρίου 2019 | 17:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Launching,Τρόφιμα - Ποτά

Το Jack Daniel’s Old No7 καλεί τους καταναλωτές να «ανακαλύψουν» τις ιστορίες μιας μακρόχρονης παράδοσης, μέσω της εφαρμογή Jack Daniel’s AR Experience.

Με τη βοήθεια της επαυξημένης πραγματικότητας (AR), οι χρήστες «ταξιδεύουν» σε ένα ψηφιακό ταξίδι γύρω από την ιστορία και την αυθεντικότητα του Jack Daniel’s. Μέσα από μια σειρά pop-up books, με περισσότερα από 10 λεπτά περιεχομένου, οι Jack lovers έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια εμπειρία πλούσια σε ιστορίες και εικαστικά.

Οι καταναλωτές καλούνται να κατεβάσουν στο κινητό την εφαρμογή Jack Daniel’s AR Experience, να τοποθετήσουν την οθόνη τους μπροστά από τη φιάλη Jack Daniel’s και να σκανάρουν την ετικέτα. Κατόπιν, μπορούν να επιλέξουν την ιστορία που θέλουν να ζήσουν ανάμεσα σε 3 ενότητες.

Marketing Week Online( 9 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778