Με ενθουσιασμό μίλησε ο Chief Brand Officer της Procter & Gamble, Marc Pritchard, για τα αποτελέσματα της ριζικής αναδιοργάνωσης του agency model, με την εσωτερική ομάδα να αναλαμβάνει μεγάλο τμήμα του media business: «Η επανεφεύρεση της διαφήμισης σημαίνει την επανεφεύρεση των συνεργασιών με τα agencies και τη μετάβαση από το πρότυπο των στελεχών του brand που κάνουν outsourcing υπερβολικά μεγάλου μέρους της δουλειάς τους, σε “brand entrepreneurs”, με τα χέρια στο πληκτρολόγιο.

Περίπου το 30% του media spending προγραμματίζεται εσωτερικά», εξήγησε. Εκτός από τα media, οι ομάδες της εταιρείας έχουν αναλάβει και κομμάτια του δημιουργικού και της παραγωγής, με το case του αποσμητικού Secret να αποδεικνύει το εύστοχο της επιλογής. Τον Ιούλιο, η P&G διέκοψε τη συνεργασία με τη Wieden+Kennedy ως agency of record για να φέρει εσωτερικά δημιουργικό και παραγωγή, με τον Pritchard να υποστηρίζει ότι το κόστος μιας διαφήμισης μειώθηκε στο 1/10 και ο χρόνος στο 1/5.

Για μια πρόσφατη διαφήμιση, το γύρισμα έγινε στα κεντρικά γραφεία στο Cincinnati, με τον Associate Brand Director σε ρόλο παραγωγού και τον Brand Manager σε ρόλο creative director. «Η επανεφεύρεση του agency model έχει εξοικονομήσει 1 δισ. δολάρια την τελευταία πενταετία και έχει οδηγήσει σε περισσότερη δημιουργικότητα, ευελιξία και επιχειρηματικό πνεύμα, συμβάλλοντας στον μετασχηματισμό του οργανισμού και της κουλτούρας μας», σημείωσε ο ίδιος.
(Πηγή: TheDrum)