Marketing Week - «Μα όλα ελληνικά πχια;!»: Νέα καμπάνια από Ogilvy και Hellmann’s

Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media

«Μα όλα ελληνικά πχια;!»: Νέα καμπάνια από Ogilvy και Hellmann’s

5 Δεκεμβρίου 2019 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Campaigns,Τρόφιμα - Ποτά

Η Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια της Hellmann’s και μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν είναι όλα ελληνικά.

Μια παραδοσιακή φιλόλογος, η κυρία Κική συνδυάζει τα πράγματα που αγαπάει περισσότερο: την ελληνική γλώσσα και το καλό φαγητό. Μέσα από TVCs, ραδιοφωνικά και social media, παρουσιάζει μια σειρά από ευφάνταστες ετυμολογικές ερμηνείες που «αποδεικνύουν» ότι οι λέξεις Hellmann’s, Ketchup, Μουστάρδα και πολλές άλλες, είναι ελληνικές.

Ταυτόχρονα, βρίσκει την ευκαιρία να παρουσιάσει τις νέες Hellmann’s με ελληνικές γεύσεις: Κέτσαπ με θυμαρίσιο μέλι Κρήτης, Μουστάρδα με μπούκοβο Πέλλας, Μουστάρδα με πιπεριές Φλωρίνης και Μαγιονέζα με τρούφα Ελλήνων παραγωγών. Σημειώνεται ότι πρόκειται για τις πρώτες Hellmann’s με τοπικές γεύσεις παγκοσμίως. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Boo Productions και τη σκηνοθεσία ο Nick Jones.

Marketing Week Online( 5 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778