Η Ogilvy υπογράφει τη νέα καμπάνια της Hellmann’s και μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν είναι όλα ελληνικά.

Μια παραδοσιακή φιλόλογος, η κυρία Κική συνδυάζει τα πράγματα που αγαπάει περισσότερο: την ελληνική γλώσσα και το καλό φαγητό. Μέσα από TVCs, ραδιοφωνικά και social media, παρουσιάζει μια σειρά από ευφάνταστες ετυμολογικές ερμηνείες που «αποδεικνύουν» ότι οι λέξεις Hellmann’s, Ketchup, Μουστάρδα και πολλές άλλες, είναι ελληνικές.

Ταυτόχρονα, βρίσκει την ευκαιρία να παρουσιάσει τις νέες Hellmann’s με ελληνικές γεύσεις: Κέτσαπ με θυμαρίσιο μέλι Κρήτης, Μουστάρδα με μπούκοβο Πέλλας, Μουστάρδα με πιπεριές Φλωρίνης και Μαγιονέζα με τρούφα Ελλήνων παραγωγών. Σημειώνεται ότι πρόκειται για τις πρώτες Hellmann’s με τοπικές γεύσεις παγκοσμίως. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Boo Productions και τη σκηνοθεσία ο Nick Jones.