Marketing Week - Οι καταναλωτές «τιμωρούν» περιβαλλοντικά «ανεύθυνα» brands

Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Market Research

Το 87% των νέων είναι διατεθειμένο να τα μποϊκοτάρει

Οι καταναλωτές «τιμωρούν» περιβαλλοντικά «ανεύθυνα» brands

3 Δεκεμβρίου 2019 | 18:36 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,Trends

Αυξάνονται οι προβληματισμοί σχετικά με το μέλλον του πλανήτη αλλά και τη στάση που κρατούν οι εταιρείες, με την πλειοψηφία των καταναλωτών να δηλώνει ότι «γυρνά την πλάτη» σε μάρκες των οποίων η περιβαλλοντική φήμη δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του.

Αυτό δείχνει νέα έρευνα της Kantar, στην οποία 1.200 βρετανοί καταναλωτές μίλησαν για το τι πιστεύουν αναφορικά με την ανταπόκριση των brands στην ευρέως αναγνωρισμένη πλέον κλιματική κρίση. Αξίζει να σημειωθεί ότι πάνω από το 70% των βρετανών θεωρεί ότι η απάντηση των επιχειρήσεων είναι «πολύ μικρή» και ήρθε «πολύ αργά», ποσοστό που φτάνει το 78% στους νεότερους καταναλωτές, ενώ ένα εντυπωσιακό 90% δήλωσε ότι οι εταιρείες θα έπρεπε να αναλάβουν μια πιο υπεύθυνη στάση σχετικά με τα απορρίμματα που παράγουν.

Πέρα όμως από το «θεωρητικό» κομμάτι, οι καταναλωτές εμφανίζονται έτοιμοι να αποδείξουν με πράξεις τις πεποιθήσεις τους, μποϊκοτάροντας μάρκες: το 77% των ερωτωμένων υποστήριξε ότι σταμάτησε να αγοράζει, απέφυγε ή μποϊκόταρε συγκεκριμένα προϊόντα με κριτήριο τις πρακτικές βιωσιμότητας της εταιρείας, ή θα σκεφτόταν να το κάνει.

Το αντίστοιχο ποσοστό για άτομα ηλικίας 16-24 ετών ανήλθε σε 87%. Σε περισσότερο «επισφαλή» θέση βρίσκονται οι μάρκες ένδυσης, που συνδέονται με την παραγωγή μεγάλου όγκου απορριμμάτων. Τα πλαστικά αποτελούν επίσης σημείο προβληματισμού, με το 53% των συμμετεχόντων να τα τοποθετεί στα τρία σημαντικότερα ζητήματα.
(Πηγή: WARC)

Marketing Week Online( 3 Δεκεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778