Εκτός από το να αυξάνουν τις δυνατότητες των χρηστών, να ενισχύουν τα conversions και να εμπλέκουν τους καταναλωτές, τα chatbots φαίνεται πως συμβάλλουν σημαντικά στην εξοικονόμηση χρημάτων για τις εταιρείες που τα χρησιμοποιούν, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Intercom.

To σχετικό ποσό ανέρχεται στα 300.000 δολάρια κατά μέσο όρο το 2019, όπως δείχνουν τα πορίσματα, τα οποία επίσης καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές αναμένουν περαιτέρω βελτιώσεις στην αλληλεπίδραση μαζί τους. Όπως προκύπτει από τα ευρήματα, το 74% των χρηστών περιμένει ότι θα συναντήσει ένα chatbot σε μια ιστοσελίδα, αν και το 87% προτιμά ακόμη να συνομιλήσει με έναν άνθρωπο.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία γίνεται όλο και πιο συνηθισμένη στο marketing tech stack και αναμένεται να οδηγήσει σε πωλήσεις λιανικής ύψους 112 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με μελέτη της Juniper Research. «Τα chatbots αύξησαν τις πωλήσεις σε ποσοστό 67% κατά μέσο όρο, με το 26% όλων των πωλήσεων να ξεκινούν από μια επικοινωνία με bot», αναφέρει η έρευνα.

Ευθυγραμμίζοντας πωλήσεις, εξυπηρέτηση και marketing μέσα από τα chatbots, οι επιχειρήσεις μπορούν δυνητικά να αυξήσουν την παραγωγικότητα, αλλά και να δουν τα conversions τους να πολλαπλασιάζονται, εξηγούν οι αναλυτές. Οι ομάδες πωλήσεων και υποστήριξης χρησιμοποιούν περισσότερο τη συγκεκριμένη τεχνολογία, σε ποσοστά 41% και 37% αντίστοιχα.
(Πηγή: Marketingland.com)