Μια νέα σειρά εργαλείων λανσάρει το Facebook, με στόχο, σύμφωνα με την εταιρεία, να ενισχύσει τη διαφάνεια και το brand safety στην πλατφόρμα.

Οι νέες προσθήκες απευθύνονται σε διαφημιζόμενους, creators και publishers και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μεγαλύτερη δυνατότητα ελέγχου, καλύτερα reports και δυνατότητα δημιουργίας white lists. Πιο συγκεκριμένα, στο Business Manager και το Ads Manager, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να δημιουργούν blocklists, να λαμβάνουν delivery reports και να ορίζουν φίλτρα στο inventory σε επίπεδο λογαριασμού, και όχι ανά μεμονωμένη καμπάνια.

Επιπλέον, θα έχουν πρόσβαση σε βελτιωμένα delivery reports, ενώ το δίκτυο ανακοίνωσε ότι σύντομα θα προσθέσει σε αυτά πληροφορίες σε επίπεδο content. Παράλληλα, το Facebook τεστάρει in-stream placements που χρησιμοποιούν εργαλεία white listing σε επίπεδο περιεχομένου, για marketers που δουλεύουν με Integral Ad Science, OpenSlate και Zefr.

Η Zefr αποτελεί την τελευταία προσθήκη στους συνεργάτες ασφάλειας του κοινωνικού δικτύου, με στόχο τη διασφάλιση ότι τα σχετικά εργαλεία ανταποκρίνονται σταθερά στις ανάγκες των διαφημιζόμενων. Τέλος, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει επίσης white lists για διαφημιζόμενους στο Audience Network και στα in-stream ads, επιτρέποντάς τους να εντάσσουν συγκεκριμένους publishers σε white lists για τοποθέτηση διαφημίσεων. Το εργαλείο αυτό αναμένεται να κυκλοφορήσει ευρύτερα μέσα στην επόμενη χρονιά.
(Πηγή: Marketingland.com)