Marketing Week - Το Google περιορίζει τις δυνατότητες στόχευσης στις πολιτικές διαφημίσεις

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Βάζει «φρένο» και στα fake news

Το Google περιορίζει τις δυνατότητες στόχευσης στις πολιτικές διαφημίσεις

21 Νοεμβρίου 2019 | 16:08 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Digital New Media,International,Trends

Σημαντικούς περιορισμούς στο πώς οι πολιτικές διαφημίσεις μπορούν να στοχεύσουν τους χρήστες διαδικτυακά δρομολογεί η Google, μετά από διαμάχη σε υψηλούς τόνους για τη διαχείριση προεκλογικών μηνυμάτων από τις online πλατφόρμες.

Η εταιρεία της Alphabet ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι δεν θα επιτρέπει πλέον οι προεκλογικές διαφημίσεις να κάνουν target με βάση το πολιτικό affiliation σε Google Search και YouTube, ενώ η εταιρεία περιορίζει επίσης τις ψευδείς πληροφορίες και τα deepfakes στις διαφημίσεις, μετά από κριτική ότι η ίδια αλλά και το Facebook «έτρεξαν» διαφημίσεις από τον Donald Trump που παραπληροφορούν εσκεμμένα.

Το δίκτυο δήλωσε επίσης ότι απενεργοποιεί το εργαλείο Customer Match για τις πολιτικές διαφημίσεις, το οποίο επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να συνδυάζουν τα δικά τους data με το σώμα πληροφοριών της Google, για πιο ακριβή στόχευση. Ωστόσο, ο διαδικτυακός κολοσσός δεν απαγορεύει συνολικά τις πολιτικές διαφημίσεις, οι οποίες θα έχουν ακόμα τη δυνατότητα να απευθύνονται στους χρήστες με βάση την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία.

Πρόσφατα, το Twitter δρομολόγησε τον ολοκληρωτικό αποκλεισμό των προεκλογικών εκστρατειών, ενώ, στον αντίποδα, εκπρόσωποι του Facebook έχουν τονίσει επανειλημμένα ότι δεν πρόκειται να αναλάβουν τον ρόλο του «εξακριβωτή» της αλήθειας των πολιτικών μηνυμάτων.
(Πηγή: AdAge)

Marketing Week Online( 21 Νοεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business
  • Ανακύκλωση

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778