Η BBDO φέρεται να αναδείχθηκε νικήτρια στο παγκόσμιο δημιουργικό spec της Brown-Forman.

Η αναθεώρηση αφορά και το flagship brand της εταιρείας, Jack Daniel’s, μαζί με τα Woodford Reserve και Old Forester, όπως και δύο μάρκες τεκίλα, τις Herradura και El Jimador. Η BBDO θα χειρίζεται τον λογαριασμό από το γραφείο της στο Σικάγο, με την επωνυμία Energy BBDO, διαδεχόμενη την Arnold, ιδιοκτησίας Havas, η οποία συνεργαζόταν επί μακρόν με το εμβληματικό brand ουίσκι.

Στη διαγωνιστική διαδικασία συμμετείχε και η FCB Chicago, η οποία χειρίζεται τον λογαριασμό retail marketing της Brown-Forman, σηματοδοτώντας μια κρυφή «εσωτερική μονομαχία»: οι δύο co-Chief Creative Directors, Josh Gross και Pedro Pérez, που ανέλαβαν πρόσφατα τον ρόλο αυτόν, αγωνίστηκαν εναντίον του πρώην επικεφαλής τους, του Andrés Ordοnez, ο οποίος ήταν Chief Creative της Energy BBDO, προτού φύγει για την ίδια θέση στην FCB Chicago.

Η νίκη αυτή προσθέτει έναν ακόμη σημαντικό πελάτη από τον κλάδο των αλκοολούχων στο portfolio της BBDO, καθώς τα γραφεία της Νέας Υόρκης διαχειρίζονται πολλά Bacardi Limited brands, μεταξύ αυτών το ομώνυμο ρούμι και το τζιν Bombay Sapphire. Ωστόσο, το γεγονός ότι το γραφείο του Σικάγο ηγήθηκε του pitch φαίνεται πως στάθηκε αρκετό για να αναχαιτίσει τυχόν ανησυχίες για conflict, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το agency δεν χειρίζεται καμία μάρκα ουίσκι ή τεκίλας για το Bacardi.
(Πηγή: AdAge)